2010.12.24. 00:09 teddike

Szolgálatilag közölt információ

Címkék: okossagok

Sokszor gondolkoztam, hogy mennyi értelmük van az ilyen bejegyzéseknek, inkább csak  magamat nyugtatom vele, hogy én kiírtam/leírtam. De mit is? Szóval, a napokban teljesen leálltak a dolgok, na nem azért, mert kevesebbet foglalkoztam a sorozatokkal vagy filmekkel, vagy már kiszerettem belőlük. Éppen ellenkezőleg, olyan szintre emelkedett a dolog, amiben nem nagyon maradt idő arra, hogy kifelé, a blog felületén is írjak. Most ez lehet nem érthető annyira, de idővel ígérem az lesz.

Annak nagyon örülök, hogy a rengeteg meló, a sulis dolgok, és a Karácsony érkezése is egy olyan időszakban jött, amikor mind a filmes, mind a sorozatos világ lepihent kicsit. Kevesebb hírek, kevesebb újdonságok, így nem is éreztem magam annyira szarul, hogy éppen nem kerül ki egy poszter vagy videó. Természetesen ezek szépen lassan pótolva lesznek, 2011-re készülünk egyébként is, mondhatni ráérünk. Előttem meg itt az éjszaka, hogy pótoljak amit csak lehet, bár még mindig nem mertem megnyitni a 'reader-t'.

Már két bekezdést elhasználtam a semmire, röviden annyi a lényeg, hogy a mostani csendre próbáltam éppen magyarázatot adni. Most derült ki igazán, hogy ha egyedül szerkeszti az ember az oldalt, akkor néha szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy nem mindig tud új bejegyzéseket írni, mert nincs rá ideje, B terv meg ugye nincs. De majd lesz! - Mondom én nagyon bátran.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr703143066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása