2006.12.12. 02:22 teddike

Tita

Címkék: viasat3 topmodell nagy reka

Ma este rovidebb szunet keretein belul, meglestem a magyar topmodell esedekes reszet! Nem szeretnek azzal foglalkozni, hogy milyen ez a musor, csak annyit jegyeznek meg, hogy ki esett ki a mai nap folyaman! Titanilla! :)

Az egyik "ribanc", akit mar nagyon reg szerettem volna kibaszni, na jo, nem szabd ennyire csunyan beszelni rola! Kulso alapjan, talan o az egyetlen, akit szivesen elfogadnek magam melle! Csak ne szollaljon meg, borzaszto ez a csaj...mondjuk az is igaz, hogy oszintenek mondja magat! En meg oszinten mondom, hogy kicsit ribancos, nyavogos...

                         

Szerintem mar sokkal korabban kiejthettek volna, de hat nem en vagyok a zsuri tagjai kozott! Rekat sem ertem, miert nyomjak ennyire, biztos velem van a baj! Nem mondom, hogy nem fejlodik sokat, de hat akkor is...

Habar korabban azt irtam, hogy nem szeretnek belemenni abba, hogy milyen a musor, vagy mi a velemenyem rola, de par dolgot szeretnek megjegyezni! Eloszor is, kenytelenek voltak kesobbre rakni a musort, mivel fomusoridoben nem igazan neztek a lanyokat! Este 10tol viszont mar lenyegesen nagyot javult a dolog, persze a korabbi nezettseghez kepest! A musor eseteben 90ezer majd 190ezer nezorol beszelhetunk, szval egy nagy dolog...

Aztan ami szinten "fura", ma kerult napvilagra, hogy kirugtak a musor haziasszonyat, durva! Elkepzelni nem tudnam, hogy az eredeti musorbol Tyra Banks et csak ugy kibasszak...Igazabol ez is a musor sikeresseget jelzi szerintem!

A legdurvabb dolog megis az, hogy mar tobb hete lehetett arrol tudni, hogy kik kerulnek be a dontobe! Es most ott tartunk, hogy ezek a "pletykak" beigazolodnak! Es kik vannak ott: egy csaj akinek megallo van a fogai kozott! Egy lany, aki kepen jol nez ki, az eletben, meg egy szakat narkos ribanc...egy kekszemu szepseg, akinek a teste egyszeruen aranytalan...es Reka...no comment...

Elnezest kerek termeszetesen mindenkitol, hogy ilyeneket le mertem irni, de ez van...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr943139788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása