2007.01.15. 21:44 teddike

Október - The World's Fastest Indian

Címkék: film mozi 2006 the worlds fastest indian

Nem szeretnem azt a latszatot kelteni, hogy esetleg, nem lenne eleg idom, vagy nem szeretnek most hosszabban irni arrol, hogy melyik film volt a kedvenc erre a honapra, egyszeruen csak ugy gondolom, hogy nem nagyon van mit!

The World's Fastest Indian! Nem igazan erdemes, es lehet mit mondani errol a filmrol, azt hiszem magaert beszel. Nekem tenyleg nagyon beutott, nem gondoltam volna! Nagyon szeretem Anthony Hopkinst, es ez az igaztortenet, es amit alakitott benne ismet...nagyon jo!

A film eredeti bemutatoja 2005ben volt , hozzank csak ebben a honapban jutott el. Korabban is hallottam rola, de nem neztem meg, utolag azt mondom, hulye voltam! Egyik legjobb film 2006ban az is biztos! Ugy gondoltam, a sztorirol irhatnek par szot, de inkabb azt javaslom, hogy gyorsan irjatok be valamilyen keresobe, es torrenten vagy dcn szedjetek le gyorsan, nezzetek meg!

Mivel a mai naptol vannak az emelesek (valakinek esetleg eredmeny?), igy akar meg ma este is leerhet! Jo szorakozast hozza!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr273139826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása