2007.02.07. 11:44 teddike

Saw 3

Címkék: film mozi 2007 6 csillag saw 3

Megneztem, mert ugy gondoltam, a sok lebaszas utan, mar nekem is latnom kell! Miert lebaszas? Mert eddig egyetlen reszt sem lattam, es mar kezdtem "cikinek" erezni a helyzetet! Hetek ota itt fekszik a gepemen a film, es tegnap este (vegre) megneztuk!

Erosen 18 karikas a film, es mondhatnam, hogy semmit sem ertettem belole, mert kapcsolodnak a dolgok, de nem lenne igaz! Egyreszt nem minden kotodik mindenhez, masreszt meg jo "vezetom" volt, aki ha kerdesem volt, mondta, hogy mi merre..

A film igy utolag elgondolkoztato eleg rendesen. Tenyleg ennyire hulyek vagyunk mi emberek! Jatszunk par jatekot, teszelnek folyamatosan, es nem tudunk nyerni, mert valamit mindenkeppen veszitunk?! Persze, hasonlo helyzetekben, amit az elet annyira nem krealhat, en magam sem viselkednek maskepp! Ami teny, hogy a filmet, nagyon morbidnak, es egyben ijesztonek harangoztak be, ami persze a 17es monitornak es a stereo hangzasnak koszonhetoen kicsit csokkent, de ettol fuggetlenul, ha nem is kaptam fel a fejem, hogy "bazdmeg", nagyon utott!

Sokat nem kellett azon gondolkodnom, hogy az egyik legjobb film lehet a harom resz torteneben, de valoszinunek tartom, hogy az elso viszi a palmat, aminek a megnezeset, mindenkeppen potolnom kell!

Tudjatok a vegen azert cseppet ideges lettem, es akkor finomam fogalmaztam! Utalom azokat a filmeket, ha lehet ezt mondani, ahol sejtetik a folytatast! A foszereplo baratunk, aki bar megbocsajt mindenkinek, megis vegigoli az egesz tarsasagot...valoszinuleg meg hosszu jatekban kell resztvegyen ahhoz, hogy a kezebe kapja a gyereket!

Jo volt latni, hogy megprobaljak keretbe foglalni a dolgokat, az elso reszre utalo dolgok, hogy mikor mit, es hogyan csinaltak, nagyon tetszettek! Ez a sok flashback szerintem egy tortenette tette az egeszet, amibol a masodik resz inkabb egy boncolos,felvagos filmet akart csinalni!

Nem szeretnem osztalyozni a dolgokat, hiszen, ezt csak akkor tudnam pontosan megtenni, ha lattam volna az elso ket reszt, ami viszont biztos, hogy onmagaban, ez a film nagyon jol sikerult, es bar nem vagyok horror/thriller rajongo siman nezheto, es valahol kotelezo is szerintem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr543139847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása