2007.02.17. 12:44 teddike

Jég, tánc, tv2

Címkék: tv tv2

Lement az elso resz ebbol a fantasztikus musorbol, amit a tv2 kezdett el sugarozni! Es tudjatok mi a nagy helyzet? Vegigneztem, igazabol most sem ertem miert, megtortent! Interaktiv modon, kozben ment a fikazas, vagy legalabbis velemenyezes a Junkien, igy valt meg erdekessebbe az egesz!

A musorrol par szoban! Tilla meg mindig nem tud beszelni, de mivel ez nem fog valtozni, ez igy volt az igazan jo! :) Vagy legalabbis elfogadhato! A kedves, nekem legalabis a regi kolyokkulobbos emlekeim jottek el, Nori, nagyon szep, erett no, tud korizni, beszelni is sikerult neki, szval szerintem jo otlet volt ide hozni! A mellei pedig megszebbek...de ezt csak ugy zarojelbe!

A kezdes mar elore tudatta velem, hogy ha nem is latnam a tv logojat, akkor a tv2 t nezem, mivel a megasztarosok eneke sokat sejteto volt! Oszinten mondom, en mar nagyon unom, miert nem tud valami mast kitalalni a tv2?! Jo, tenyleg sztarok, meg minden, de valahogy unalmas mar.

A zsuri, Klaudia es Xaver miatt szerintem otletes, es jo, igaz szimpatia alapjan pontoznak, de nekem ezzel semmi bajom, jo ez igy, legalabb nincsenek annyira szar pontok!

A versenyzok! Tullepek azon, hogy Zitat, vagy Norbi feleseget fikazzam, mert kb meglenne a velemenyem rola! Ami viszont tetszett, es Tilla lett a legszimpatikusabb ember szamomra, beszollt Zitanak! :D Ez az! :D Igy kell ezt csinalni! A tobbi szereplorol nem sokat szeretnek mondani, Dobo Kata jo, hogy itt van, es szerintem kell ebbe a musorba, mint ahogy Nacsa is, igaz tegnap letortek a szarnyait, de remelem ma nem esik ki!

Osszesegeben veve, nem sok jot, de igazabol nagyon rosszat sem lehetne mondani a musorrol! A tv2 probalkozik, es ez igy eddik korrekt! A diszlet jo lett, sokat koltottek ra, es ez latszik a kornyezetbol, a tobbi egyenlore nagyon tevekettos, de remelem tudnak majd javitani rajta!

Amugy, jokat rohogtem a musoron, volt par erdekes baki, a szavazogep bedoglott, olykor voltak egymasra nezesek, hogy akkor most mi legyen. Kivancsi vagyok a nezettsegre, en 1.5 milla korul varom a musort, majd a masodik resz, jovo penteken lesz az igazan mervado!

Ma este meg nezze mindenki a parbajt..nekem ez mar kimarad!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr653139861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása