2007.03.08. 19:13 teddike

Heroes (sok minden)

Címkék: sorozat tv2 heroes

Sok minden errol a sorozatrol, hiszen most mar egesz orszagunk ismeri, es persze sokan masok is. Ennel okosabban nem is kezdhettem volna, de az a lenyeg, hogy lement nalunk is a premier. Azota kepben vagyunk arrol, hogy milyen is volt a nezettsege, es aminek nagyon orulok, ez ket dolog is, 18-49 es korosztalyban vert mindenkit, es ez igazan jo dolog. Illetve a masodik legfontosabb dolog, hogy vegre nem Cobra 11 lett a legnezettebb sorozat nalunk, hanem a Heroes!!

Hősök - 1×01: 1,698 millió néző - 18-49: 1,011 millió néző (41,8% SHR)

Hősök - 1×02: 1,398 millió néző - 18-49: 853 ezer néző (36,9% SHR)

Ebbol is lathato, hogy a masodik reszt kevesebben neztek, ami koszonheto annak, hogy sokan elkapcsoltak, mivel nem tudtak, hogy kozvetlenul az elso utan, lesz a masodik resz. No comment igazabol, de ez van. Csutortok este lesz a harmadik resz, Fabry ellen, viszont 15en nem lesz termeszetesen, majd csak ket het mulva.

A szinkronra nem sok mindent tudok mondani, nem vagyok az a nagy elemzo, viszont az teny, hogy szerintem nagyon jol eltalaltak par hangot, es a forditasok is jok lettek, igaz vannak benne kissebb hibak, de ha enelkul, illetve a magyarositas mellett ez nem is johetett volna ossze.

Most pedig terjunk at arra, hogy hol is tart valojaban a sorozat. 18ik resz ment le a heten, es most kovetkezik egy hosszabb szunet, aprilis 23 an folytatodik majd. Amit en nagyon sajnalok, hogy ennyit kell varni, de nem veletlenul, vagy ok nelkul, hiszen a legjobb sorozat megerdemli, hogy a legfobb idoszakban, majusban fejezodjon majd be. Innentol kezdve pedig jon par spoiler, sot nagyon sok, aki nem koveti, az kerem ne olvasson tovabb, vagy talalhat olyan dolgot itt, ami kesobb zavarhatja, vagy elronthatja az elvezeteket.

Ami szamomra nagy volt ebben a reszben, marmint a 18ik re gondolok, hogy vegre talalkozott a ket nagy "ellenfel". Sylar es Peter osszefutottak, a nagyon magabiztos Suresh -nel, viszont azt vegig lehetett erezni/tudni, hogy elkapja majd Sylar. Hiro fele szal kicsit halovany, viszont ez a jovobeli NewYork nagyon tetszett, Andoval neztek az epitkezeseket, es orulok, hogy volt egy ilyen is. Claire kivetelesen nincs bajban szerintem, viszont a nagymama, nos o meg fog par meglepetest tartogatni nekunk szerintem. Lindermann...sok helyen olvastam, es igazabol nekem is csak az ugrott be, amit a Matrixban lattam.

Az uj karakter, az alakvalto pedig nagyon jo lett, sajnos mondjuk itt is ereztem vegig, hogy a feleseg o lesz, igazabol nem volt meglepetes. Jo karakter lesz o meg szerintem, azt sajnalom, hogy egyik kedvencem a ceg kezeben van, de szerintem majd kiszabadul.

Valami elemzos dolgot is kellene irnom, de nagyon sok minden nem jut eszembe, vagy nem szeretnem leirni. Az ev nagy meglepetese nekem legalabbis, nagyon jo sorozat, amit mar az elejetol nezek, es igy hetrol hetro jonnek a meglepetesek, es egyszeruen nem lehet letenni. Az elejen nagyon nehezen indult, es igazabol sokaig nem ertettem, hogy mi lenne a fo vonal, de ez is meglett ,es a karakterekrol is eldontottem, hogy most a jo vagy a rossz oldalra tartoznak. Persze van akit nem tudok hova sorolni, de ez majd kesobb kiderul. Annak orulok nagyon, hogy 24 mintajara, lezart evadok lesznek, es csak a fo karakterek mennek tovabb. Szval lesz majd itt egy nagy csapas az emberisegre, vagy Sylar leszed meg par embert, de azt hiszem ez a helyes.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr963139882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása