2007.03.21. 21:25 teddike

Day Break Első évad

Címkék: sorozat day break 2006 2007

Elso kerdesem, miert vitte el ezt a sorozatot a cancelmano? Tud valaki erre valaszolni? Persze, biztos sokan vannak, akik tudjak a megfelelo dolgokat, es egyertelmu, hogy a nezettseggel fognak jonni, de ez most valahogy nem lenne eleg.

Amit erdemes tudni errol a sorozatrol, szval a Lost nagy szuneteben, a helyett kerult adasba, es az lett volna a celja, hogy kitoltse az urt, amig vissza nem ternek az "eltuntek". De ez nem sikerult valami jol. Lement hat resz, majd utanna jott a cancel, de szerencsere kikerult netre a sorozat tobbi resz, igy megtudjuk mi a vege. Es ez a kulcs, szerintem, szval elore tudtuk, hogy ennek a sorozatnak nem lesz folytatasa, marmint konkret vege lesz, es ennek ellenere, vagy ennek ellenere sem tudta a nezoket a kepernyo ele csabitani.

Pedig az elso hat resz nagyon jo volt szerintem, es hatalmas az otlet is. A foszereplonk bele ragad ugyanabba a napba, es ujra eli a dolgokat. Rajta all, hogy mit hogy csinal, es annak milyen kovetkezmenyei lesznek. Durva az egesz szerintem, mas esemenyek, mas megoldasok, es sosem jon ki a legmegfelelobb. Ami igazabol nagyon tetszett, hogy ha o serult meg, akkor azt tovabb kellett viselnie magan, ujra es ujra ugyanazon a napon. Emelett persze sok akcio, jo dolgok, de sajnos a vege fele, egyre kevesebb utkozet. Gondolom fogyott a penz, emiatt kicsit atdolgoztak a sorozatot.

Ami talan fura volt, hogy vegig tudtam, ennek a napnak nem lesz vege addig, amig nem oldja meg a dolgokat, viszont a 10ik resz kornyeken frankon azt hittem, hogy van es meg is lett a megoldas, de nem, holnap is ma lett, es ujra minden az elejerol. Csurtek csavartak, a 11ik resz igazi toltelek resz lett, a "menjunk minden nap kirandulni" dolog annyira nem jobb be, de valahol kellett.

Eyecandy? Nos ez is megvolt, hiszen Rita nagyon jo kis csaj, es minden reggel abba a ruciba, azert ne mondjatok azt nekem, hogy valami kifogasolni valo van ebben? Majd a tovabb mogott lesz ket kep a holgyrol, hiszen volt olyan szerencsenk, hogy a Maxim ba is levetkozott. Nincs tovabb, a kepek csupaszon itt az oldalon :) valami para van amugy is a freeblog korul, szval majd pakolaszom oket, addig meg csodalni.

Terjunk vissza arra a kerdesre, hogy ennek a sorozatnak miert kellett mennie? Szval tenyleg nem ertem. A fantasztikus, szuper, es a nagyon jo is keves lenne szerintem erre a par resz jellemzesere. Nem akart ez a sorozat tobb lenni mint ami, es ezzel a "minden nap ujrakezdodik" cuccal hatalmasat alkottak. Persze az amerikaiak nem ettek meg, es emiatt baszhattuk, foleg a minosegre gondolok, hiszen ez a webrip azert eleg gagyi dolog. Viszont ha jol emlekszem van/lesz dvd megjelenes, az majd kelleni fog.

En mostanaban neztem meg, tehat anno, mikor ez adasba kerult, nem neztem, mivel vegig ugy voltam vele, hogy az osszes reszt egyszerre fogom meglesni, hiszen ugy a legjobb, meg persze mas dolgom is volt. Anno nekem is elment a kedvem a sorozattol, hiszen lattam az adatokat, es en is ez alapjan iteltem meg, majd jott a nagy meglepetes, es elkezdtem nezni, lattam az elso reszt, es akartam a masodikat...persze voltak elore megjosolhato dolgok, de azt hiszem tetszett az egesz, es nagyon rovid ido alatt lehet vegezni vele, szval mindenkinek csak ajanlani tudom, nincs mint vesztenunk.

Allitom, a legtobb "0" ebbe a csajba "van"! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr493139892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása