2007.06.09. 21:57 teddike

Shrek - még mindig nagyon Nagy!

Címkék: film tv2 shrek

Azt hiszem szombat estere nincs is jobb program, mint egy kis Shrek! Foleg, hogy a tv2 berakta igy szombat estere. Az f1 elott, egy kis moka, mindenkinek nagyon jol jon. Hatalmas szovegek vannak benne, komolyan mondom, ez az elso resz nagyon jo.

Azt hiszem nagyon sokaig csak magamba kuncogtam, es persze olykor olykor eleg hangosan felrohogtem, meg igy sokadjara, de a "sarkannyal vagyok, es nem felek hasznalni" dumanal meggorbultem. Pedig tudtam mi es honnan jon, es persze a dumak jelentos resze is ismeros volt, de akkor is. Hat jajj...most ez nagyon jokor jott szerintem, mert nagyon gondolkodtam rajta, hogy mi legyen ezzel a harmadik resszel, persze egyertelmu, hogy meg kell nezni, mert az a kategoria, csak most mar veglegesse valt az is, hogy jovoheten kell ezt megejteni. Mivel jovoheten van a premier is, igy gyorsan nezni kell egy idopontot, es egy helyet is.

Addig is, a legjobb zene a filmbol:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr713139973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása