2007.11.06. 21:06 teddike

Játékok, amiket érdemes megnézni

Címkék: games

 
Nem vagyok az a nagy gamer, sőt a gépemet sem azért raktam ilyenre össze, hogy majd több órát töltsek azzal, hogy embereket írtok, vagy valami nagyon jó autót vezetek. De ez most változni fog.

A változás két játéknak köszönhető. Crysis és Pro Street. Ma volt pár szabad percem, és az éjszaka letöltött demókat feltettem. Először Pro Street. Nem sok mindent tudtam kipróbálni, mivel nem is nagyon volt rá lehetőség. Feltettem a játékot, 800x600, kicsit kockás, de teljesen jól ment. Nem nagyon tudok komoly dolgokat mondani, hiszen más mint az eddigiek, de érdemes bepróbálni. Két lehetőséget próbálhatunk ki. Egy speedtrap, és egy circuit . Sebességmérős, illetve meg kellett előzni pár embert, ami nem igazán volt nehéz. Ami viszont nagyon jó, és remélem, hogy szépen ki lesz dolgozva, az a kocsik törése. A demóba már törhetünk egy BMW -t. Aminek a vezetése kicsit érdekes, meg a törések kicsit furcsák nekem, de majd biztos jobb lesz. Amúgy is azt olvastam, hogy a demó nincs a legjobban optimalizálva. Szóval nem akarok semmilyen rossz következtetést levonni. November 14. -én jön a játék.

A másik játék, a Crysis. Igen igen, a legszebb játék amit mostanában láttam. Mondjuk a játék alá egy elég komoly vas kell, amit csak álmomban fogok tudni összerakni. De a gépigény így is nagyon kemény. Ettől függetlenül a demó nagyon szépen futott, igaz olykor gondolkodott pár dolgon, de ezek nélkül már nem is tudnám elképzelni a dolgokat. Képeket nem rakok fel, hiszen tele van az internet mindenféle jobbnál jobb képpel a játékról. Viszont csak annyit tudok mondani, hogy már az első tíz perc, a videók rávettek arra, hogy mindenképpen játsszak majd kicsit.

Mint már mondtam, nem vagyok gamer, nem a játék köt a géphez, viszont amint leírtam, ez a két játék lehet megszállottá tesz, csak abban reménykedem, hogy nem fogok annyira elmélyedni a dolgokban, hogy esetleg költsek a gépre.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr503140088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása