2007.12.09. 12:48 teddike

Beowulf

Címkék: film mozi 2007 beowulf 6 csillag

Próbálom behozni a lemaradásomat. Sikerült végre nekem is megnéznem a filmet, igaz nem 3D változatban, mivel nem tudtam elmenni a westendbe. Na jó, lehet ez hülye kifogás, de sajnos ez van. Így maradt a sima változat.

Nem nagyon akarok hosszan írni, mert nagyon nincs miről szerintem, és nem feltétlenül azért mert szar véleményem lenne a filmről. Igazából teljesen elégedett vagyok vele. Ez mondjuk, őszintén bevallva, csak annak köszönhető, hogy előtte elég sok negatív kritikát olvastam a filmről, és így nem nagyon voltak elvárásaim. Sok dolog miatt is meg akartam nézni a filmet. És meg is tettem. Tudom, hogy a 3D változat biztos sokkal jobb lett volna, valószínűleg, ha lesz rá lehetőségem, akkor meg fogom majd nézni. És itt megint magyarázkodni fogok, nem azért mert ennyire tetszett volna a film, hanem mert sok olyan jelenet van, amit eltudnék képzelni, illetve valamennyire el is tudtam.

Itt van pl. a nyilas jelenet, biztos ezerszer jobb lett volna, ha éppen felém szálltak volna, illetve a viharos jelenet. A végén nagy csata a sárkánnyal. Nos elég sok olyan rész lett volna, ami így is izgalmas volt, így biztos, hogy adott körülmények között sokkal jobb lett volna.

A sztori röviden, van egy démon, akinek van egy fia, nem bírja a "hangokat", ezért kinyírja a király buliját. Emiatt hősöket hív és vár birodalmába, hogy valaki megszabadítsa a démontól, és annak fiától. Ekkor érkezik meg Beowulf, aki a cseppet sem szerény, és nagy mesemondóként érkezik. Eljön az este, a hangok miatt ismét megjelenik a démon fia, akit sikerül megölnie, de anyuci, akit mellesleg Angelina Jolie alakit, és nagyon jó alakja van, bosszút áll. Beowulf az emberei halála miatt elmegy a démonhoz, de mint kiderül, ahogy a korábbi királyt, őt is leveszi a lábáról, és lefekszik vele. Ennek köszönhetően Beowulf lesz a legerősebb, és a legnagyobb birodalom uralkodója. Majd persze ennek is vége lesz, de ezt már nézzétek meg a moziban.

Egy dolgot viszont meg kell kérdeznem, többnyire magamtól, mivel gondolom erre nem lehet értelmes választ kapni. Mit keres vajon ebben a filmben Anthony Hopkins? Vajon miért fogadta el a felkérést, és miért játszotta el a király szerepét? Nem értem igazából. Lehet csak nekem tűnt ez a dolog nevetségesnek. Nem tudom valahogy őt ebben a karakterben elképzelni, éppen ezért talán az egész szerep, amit próbált eljátszani az hiteltelen volt számomra. Talán egy jelenet van, ami egy kicsit élvezhetőbbé tesz a jelenléte, az amit a trailerből is jól ismerünk, amikor elmondja Beowulf -nak, hogy a démon már nem az ő problémája.

Ismét meg kell állapítsam, hogy azért annyira nem volt rossz, mint ahogy azt sok helyen olvastam. Biztos velem van a gond, ezt többször is elmondtam már. Néha azon veszem észre magam, hogy olyan filmek tetszenek, hogy kész. A film közben persze többször is éreztem, hogy valami nincs rendjén az egésszel kapcsolatban, de az érzés csak érzés maradt. Nem tudom még mindig eldönteni, hogy mi zavart az egészben, és azt sem tudom megmondani, hogy mi tetszett, ha tetszett persze egyáltalán valami. Angelina Jolie nagyon jó volt, persze csak az alakja, és ez sokat segített abban, hogy jobban elviseljem a filmet. Igaz, a testét biztos valahonnan kölcsönözték, de az animációs fej, illetve a többi szereplő alakja, az egész ahogy kinézett nagyon tetszett. Vajon ezzel csak egyedül vagyok? Egyre jobban az az érzésem, ahogy írom ezeket a sorokat, hogy meg kell ezt nézni máskor is, még egyszer legalább.

Annyira nem elcsépelt történet, pár érdekes megoldás. A 3D lehetőség miatt pedig nagy élmény, gondolom. Ebből azt akartam kihozni, hogy igen, érdemes megnézni. Lehet, hogy sokaknak nem fog tetszeni, de biztos vagyok benne, hogy a már sokszor ismételt élmények miatt mindenkiben megmarad, és emlékezni fog rá sokáig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr193140139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása