2008.04.01. 23:16 teddike

A másik oldal

Címkék: okossagok

Egy hete ilyenkor még nagyon rosszul voltam, aztán belejöttem a dologba, és most is úgy érzem, hogy amit temettem egy hete, az lassan kezd feltámadni, ami nagyon jó. A nagy rohanásnak a nagy semmi lett a vége, gondolok itt arra, hogy hétvégére jól felpörögtem, persze önmagamhoz képest, aztán leálltam mindennel.

Nem kell mindent megmagyarázni tudom, de szombaton nagyon kerestem valamit, amiről tudtam, hogy írtam, igaz nem mostanság, de szerettem volna újra elolvasni. Ismét átnyálaztam ennek hatására a kezdeti bejegyzéseket, és nem mindig röhögtem. Mármint, én nem tudom megállapítani, hogy mennyit változtam, de saját magam mércéjével nézve a dolgokat, nagyon is sokat. Az átnézegetés közben szorgos hangyaként a legtöbb régebbi bejegyzéshez más címkéket, vagy egyáltalán címkéket raktam. Remélhetőleg így majd mindent megtalálok. Tudom nem hangzik nagy dolognak, de azért elvett napi egy esetleg két órát, amíg mindet újranyitottam. Még nincs kész a dolog, de haladok vele ígérem. Aztán pedig jönnek az új filmek, sorozatok.

A nagy hype-nak köszönhetően, amit több oldalon is észrevettem, elkezdtem nézni a BSG-t! Első évad felénél járok, éjszaka majd nézek még párat. Szóval valahol emiatt is akadoznak az irkálások. A szereplők/karakterek meg nagyon jók. Mármint van pár szerethető. Várom a folytatást. És annak a híre, hogy a héten kezdődik a negyedik évad, nos nagydarálás előtt vagyok azt hiszem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr93140250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása