2008.06.18. 00:27 teddike

The Dark Knight

Címkék: film mozi 2008 the dark knight

A dátum egyre közelebb van (július 18), vajon nálunk mikor lesz? Igazából én csak egy megfelelő indokra vártam, hogy az egyik kedvenc poszterem/plakátom megmutassam mindenkinek. Az ok pedig az lett, hogy kitoltak még egy trailert a filmhez, amit én nem néztem meg, még mindig tartom magam, de aki akarja az nézze meg.

A tovább után tehát egy jó kis poszter, utána pedig a trailer.


A dátum egyre közelebb van (július 18), vajon nálunk mikor lesz? Igazából én csak egy megfelelő indokra vártam, hogy az egyik kedvenc poszterem/plakátom megmutassam mindenkinek. Az ok pedig az lett, hogy kitoltak még egy trailert a filmhez, amit én nem néztem meg, még mindig tartom magam, de aki akarja az nézze meg.

 

Év elején megkérdezte volna valaki, hogy melyik filmet várom a legjobban az évben, biztos dobogós helyen lett volna a Lovag.

Itt a trailer is persze:

Csak saját felelősségre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr63140344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása