2008.06.26. 05:30 teddike

Forog a Heroes

Címkék: sorozat 2008 2009 heroes s3

Nem ma kezdték, és már kaptunk azért képeket a forgatásról, de most a tovább mögött pár olyan, konkrétan egy személyről, aki a kedvencem. Azért rejtem el, mert elvileg spoileresek is lehetnek a képek,  senkinek nem akarom elrontani a szórakozását. 

A másik ok, amiért értelmét láttam ennek a posztnak, megy a második évad, a harmadik résznél tartanak, legalábbis ha jól láttam ma este a tv2 azt adta éppen. Ha valakit érdekel a folytatás, vagy az eddig részekről olvasna, akkor kattintson bátran ide. Na jó, azért annyira bátran ne, mert lehetnek spoilerek, de a második évad történései megtalálhatóak, gondolatokkal, és forgatási képekkel fűszerezve. 

 

Nem ma kezdték, és már kaptunk azért képeket a forgatásról, de most a tovább mögött pár olyan, konkrétan egy személyről, aki a kedvencem. Azért rejtem el, mert elvileg spoileresek is lehetnek a képek, senkinek nem akarom elrontani a szórakozását.

A másik ok, amiért értelmét láttam ennek a posztnak, megy a második évad, a harmadik résznél tartanak, legalábbis ha jól láttam ma este a tv2 azt adta éppen. Ha valakit érdekel a folytatás, vagy az eddig részekről olvasna, akkor kattintson bátran ide. Na jó, azért annyira bátran ne, mert lehetnek spoilerek, de a második évad történései megtalálhatóak, gondolatokkal, és forgatási képekkel fűszerezve.

Az első képet azt hiszem nem kell dicsérni. Egyébként természetesen paróka, és ha már figyelmeztettem mindenkit, hogy spoileres a dolog, akkor nyugodtan leírhatom, hogy ezek a képek, ha minden igaz, akkor a jövőben fognak majd játszódni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr653140354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása