2008.07.03. 14:14 teddike

The Dark Knight ( az első 5 perc )

Címkék: film mozi 2008 the dark knight

Még nem unja senki, és nem is fogja szerintem. Vannak olyan szerencsések, akik már láttak ezt a filmet, gondoltam szemezgetünk egy kicsit abból, amit írtak róla. 

Először is egy vélemény Heath kapcsán, és természetesen a filmről is:

"An outstanding achievement in pulp cinema that will leave every single last audience member soaked in sweat, wishing it would never end. Heath Ledger isn't as good as the hype surrounding his performance, he is above it and better than any single quote that has whored his name."

Ehhez szerintem nem sok mindent kell hozzátenni. A film iránti várakozás már feszíti a határokat, és nagyon valószínű, hogy át is fogja lépni azokat. Még egy kis idézet:

"That said, "The Dark Knight" is already tracking as one of the highest grossing films of all time. It is poised to beat Spider-Man 3.  And it deserves a tender spot at the top of the box offices charts. This is one of the best films of the summer. And there is no doubt about it, is the best "Batman" film ever made."

A tovább mögött pedig valami olyan, aminek nem a legjobb a minősége, de ha vannak nagyon türelmetlen arcok, akkor nekik itt van a film első öt perce, én NEM néztem meg, és mindenkinek csak saját felelősségére tudom ajánlani.

Még nem unja senki, és nem is fogja szerintem. Vannak olyan szerencsések, akik már láttak ezt a filmet, gondoltam szemezgetünk egy kicsit abból, amit írtak róla. 

Először is egy vélemény Heath kapcsán, és természetesen a filmről is:

"An outstanding achievement in pulp cinema that will leave every single last audience member soaked in sweat, wishing it would never end. Heath Ledger isn't as good as the hype surrounding his performance, he is above it and better than any single quote that has whored his name."

Ehhez szerintem nem sok mindent kell hozzátenni. A film iránti várakozás már feszíti a határokat, és nagyon valószínű, hogy át is fogja lépni azokat. Még egy kis idézet:

"That said, "The Dark Knight" is already tracking as one of the highest grossing films of all time. It is poised to beat Spider-Man 3.  And it deserves a tender spot at the top of the box offices charts. This is one of the best films of the summer. And there is no doubt about it, is the best "Batman" film ever made."

Itt egy videó, aminek nem a legjobb a minősége, de ha vannak nagyon türelmetlen arcok, akkor nekik itt van a film első öt perce, én NEM néztem meg, és mindenkinek csak saját felelősségére tudom ajánlani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr853140368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása