2008.07.31. 21:45 teddike

The Sisterhood

Címkék: film mozi 2008 blake lively alexis bledel the sisterhood of traveling pants

Az augusztusi mozi kínálatban szerepelt egy film, The Sisterhood of Traveling Pants, amelynek szereplői igazi kedvencek. Így nem volt kérdéses, hogy azért képeket rakok majd fel róluk.

Lehet "szavazni" egyébként, ízlés szerint. Alexis Bledel vagy Blake Lively.

Érdemes tovább kattintani, hiszen ott lesz majd a két korábban említett hölgyről pár kép.

Az augusztusi mozi kínálatban szerepelt egy film, The Sisterhood of Traveling Pants, amelynek szereplői igazi kedvencek. Így nem volt kérdéses, hogy azért képeket rakok majd fel róluk.

Lehet "szavazni" egyébként, ízlés szerint. Alexis Bledel vagy Blake Lively.

Alexis Bledel:

 

Blake Lively:

 

És a már látott közös kép:

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr703140442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.01.22. 11:03:17

Igaz hogy imbd-en 6.2 pontot kapott de nekem nagyon tetszett nekem 10 pontos..............lehet érdekes az ízlésem de ez egy olyan film amit képes vagyok többször is megnézni :)

Noémi · http://www.nono99.mlap.hu 2009.02.23. 16:13:02

Én egyértelműen Blake-re szavazok!!Szeretem Alexis-t is,de Blak a királynő!

anna · http://.l...hu 2009.04.18. 16:14:27

Szentem tök kemény h a csaj felvette a fekete cuccot,és arany táskát hozott hozzá:O:O

Katta 2009.04.27. 15:59:47

Én nagyon szeretem Alexist de egyértelműen Blake Lively a legjobb:);)...
süti beállítások módosítása