2008.08.05. 11:38 teddike

The Mummy 3 ( Múmia 3 )

Címkék: film mozi 2008 3 csillag the mummy 3

Elmondom hogyan is történt a megtekintés. Sokkal inkább a körülményekről írnék, mint sem a filmről. Persze arról is lesz szó. Nem akartam megnézni egyébként, vagy csak olyan napon, ami akciós, de szombat este jött egy telefon, hogy mennek megnézni haverok, nekem egyébként sem volt programom, elég ideges is voltam, így arra gondoltam, hogy legalább kikapcsolok kicsit. Csatlakoztam, elindultunk. El volt rakatva a jegy, kifizetve, megyünk be, terem félig üres.


Elkezdődik a film, bemutatják nekünk az új történetet/legendát, megismerkedünk a császárral. Ez az előzmény még nem is lenne rossz, hiszen szeretem az ilyen régi, kitalált meséket. Inkább a kivitelezés hagyott némi kívánnivalót maga után. A császár átalakulása sokkal inkább egy csokis nyuszi megszületésére hasonlított, ezt is mögöttem mondták. Majd jelen, a VH után vagyunk. Jön a főhősünk, akit már az első két részben megismertünk. Nyugodtt korszakát éli éppen. Mikor először megpillantjuk a feleséget is, páran mellettem rögtön mondják is, ez nem is a felesége. Nos, ebben van valami, a filmben az, de az első két rész után Rachel Weisz sajnos már nem vállalta a folytatást. Sokan erre azt mondták, hogy milyen egy Batman film, Batman nélkül. Lehet nem a legjobb hasonlat, de sokkal inkább ilyen dolgokkal foglalkoztam a film alatt, mint sem azzal amit láttam.

A történet egyébként, ha már mindenképpen írni kellene valamit annyi, hogy Rick (Brendon Fraser) és Evelyn (Maria Bello) nyugodtan élik unalmas életüket, miközben egyetlen gyermekük éppen feltárja a császár sírját. Közben persze a szülök is kapnak múltjukra való tekintettel egy megbízást, és teljesen véletlenül a kettő találkozik egymással. Összefutnak, és megkezdődik a nagy kaland, hiszen természetesen megint sikerül egy múmiát rászabadítani az emberekre, aki mi másra törekedne, mint világuralomra.

Már korábban is hangoztattam, hogy nem vagyok Múmia rajongó, az első két filmet is max tv-be ha láttam. Minimális összehasonlítási alapom volt tehát. De az is elég volt ahhoz, hogy elmondhassam, ez a harmadik rész sajnos nagyon gyenge lett. A sztori, nem az előtörténet, hanem amit utána csináltak, egy kalap szar sajnos. Én nem is értem, hogy ezt miképpen lehetett ebben az évben forgalomba hozni. 2008-at írunk kérem. A film egyébként azzal próbál operálni, hogy rengeteg látványos jelenet van benne, ami sajnos nem elég.

Biztos vagyok benne, hogy lesznek olyanok, akik isteníteni fogják ezt a harmadik részt, nekem tuti csalódás volt. Még akkor is, ha nagyon sok kis apró poén színesítette az egészet, de ezek sem voltak elegek sajnos. Az elején a házaspár nagyon erőltetett unatkozása, vagy az korábbi eseményekre való utalások jók lettek volna, de annyira az arcunkba akarták tolni őket, hogy inkább az ellenkezőjét érték el. Úgy éreztem magam, mint valami műsor felvételén, ahol mondanak egy poént, én tudom, hogy az volt, röhögnék is rajta, de ekkor belép valaki, és nyomatékosítja, hogy na most mindenképpen röhögnöm kell.

Mennyire tetszett nekem a film?! 3/10! Az X-Akták, és az év elején látott Jumper után talán az év harmadik legnagyobb csalódása számomra. A látvány nem elég, a megszokott szereplő(k) nem elegek, a poénokat jobban kellene használni. Sokkal komolyabb párbeszédeket kellene írni, és természetesen ne menjünk el a mellett sem, hogy jó lenne megmondani a szereplőknek is, hogy éppen filmet forgatnak. Ez a Jet Li gyerek is annyira egy arcú, hogy félelmetes. Ismét azt kell mondjam, hogy a mellékszereplők voltak a legjobbak, a családhoz tartozó Jonathan kellemes poénokat lőtt el azért, és Mad Dog is jó húzás volt. A többiek viszont...annyit tudok erre mondani, hogy talán dvd-n ajánlom mindenkinek.

Az bemutató hétvégéjén a bevétélek is rendesen elmaradtak a várttól. De erről majd a szokásos havi bevételes írásban.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr553140450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cintia 2008.08.12. 11:30:39

ojan jó hogy a pokolfajzaton van játék ezért mostantól ez lesz a kedvenc játékom......
süti beállítások módosítása