2008.09.08. 21:41 teddike

Skins

Címkék: sorozat skins

Kezdjük az egészet egy nagyon szép mondattal: Anglia kibaszott középső ujja az amerikai sorozatok számára. Kezdhetném persze azzal is, hogy Anglia bemutat! Mert ez annyira más, mint amihez hozzászokott a szemem, az agyam, hogy ettől teljesen eldobtam. Mondanom sem kell, hogy a Cool-nak köszönhetem az első részt a sorozatból. Hiszen eddig hiába olvastam róla bármit is, annyira nem vettem rá magam, hogy megnézzem. Aztán jött a magyar premier dátuma, és kedvenc oldalunk napi hype-ja miatt arra jutottam, hogy első rész jöhet. Aztán jött a második, a harmadik, és szépen lassan ott tartottam, hogy kerestem a teljes évadot, sőt már a másodikat és már csak egy rész van hátra a második évadból.


Szerintem a sorozatról való véleményem összefoglalható azzal, hogy tartogatom az utolsó részt. Nem azért mert nem várnám azt, hanem mert tudom, hogy ha megnézem nagyon sokáig nem fogok látni semmit a sorozatból. Sőt amolyan információs jelleggel, annyit már most lehet tudni, hogy a harmadik évad teljesen új szereplőkkel fog érkezni. Maradunk a középiskolánál, és egyik karakter illetve barátai köré fog épülni az egész. Nem árulunk zsákbamacskát, Effy köré fog épülni a harmadik évad.

A sorozat első évada 9, második pedig 10 részből állt. Úgy tevődtek össze az évadok, hogy minden rész egy karakter köré épült, ő volt a középpontban, több mindent tudtunk meg róla, de valójában a többi szereplő is szerepelt természetesen, de kicsit háttérben voltak. A főbb karakterek: Sid, Tony, Michelle, Cassie, Jal, Maxxie, Effy, Anwar. Itt jegyezném meg, hogy nekem a kedvenceim Sid, Michelle voltak nagyon sokáig, illetve azok a részek, amik rájuk épültek, de aztán ez nagyon sokat változott.

Miért mondtam azt, hogy Anglia bemutat? A sorozat tinisorozat, de szerencsére nem a hagyományos értelemben. Ez nem egy Gossip Girl, vagy egy One Tree Hill, hogy csak a mostaniaknál maradjunk. Itt a szereplők tényleg 16-18 évesek, koruknak megfelelő karaktert alakítanak, és a sorozat nem arról szól, hogy összeszedték a "szép" embereket és berakták őket egy sorozatba. Lehet vitatkozni azon, hogy mennyire valós képet mutat be a sorozat, de itt a szex, káromkodás, füvezés, drogozás, családi ordítozások teljesen természetesek. Egyértelműen mondható, hogy amit itt láthat az ember, az nem mű, nem megtervezett, simán azt mondom, hogy a valóság szülte.

Az első évad során többször is azt éreztem, hogy ez már durva, de aztán rájöttem, hogy miért is lenne az? Kérem ez a valóság. Betéptek, ittak, buliztak, dugtak, keféltek, megcsaltak, szülőkkel való viszonyokról inkább ne is beszéljünk, és természetesen, bocs, hogy így mondom, de ott a homoszexualitás is. Az évad végén azért volt egy cliffhanger is, és megvolt több apró történet is, amelyek így vagy úgy de folyamatosan alakítottak. A második évad pedig kis csúszással, de ott folytatta, ahol az első abbamaradt. Jött egy két új szereplő. Másik oldalukról is megismerhettük a karaktereket. Illetve új oldalukról is, és függetlenül a sok faszságtól amit toltak/tolnak mindenki megszerethető.

Rég volt olyan sorozat, amikor nem két három embert, hanem kilencet tudott elfogadni az ember. A karakterek annyira jól fejlődtek, hogy le a kalappal a sorozatot írok/készítők előtt. És bizony, egy résszel a vége előtt, az a bemutatott középső ujj csak tovább nőtt. A sorozat baromi jó, van benne egy minimális eyecandy faktor, és mindenki életében eljön az a szint, amikor annyira el van baszva, hogy az valami félelmetes. A kedvenc karakterek száma minden résznél csak tovább nőtt. A padlóról, szó szerint a szarból álltak fel sokan, és még akkor sem volt vége. Ez nem a jó vagy rossz dolgokról szól, annál azért sokkal többről. Ez nem egy kifehérített szerelmes valami, vagy pink faszság, sokkal komolyabb.


A második évad vége felé pedig annyira depressziós hangulatot tudott felvenni a sorozat, hogy még nekem is elment a kedvem mindentől. Egy Cassie rész után vagyok éppen, és bármennyire is volt kicsit lassú az eleje a résznek, annyira durva lett a vége, hogy leesett az állam. Lehet, sőt biztos, hogy sokaknak ez nem fog bejönni, mert lehet hogy sokan ebből akarnak menekülni, a valóságot feledni, és álmodozni valami másról. Kérem, NE! Ezt a sorozatot látni kell, és rájönni arra, hogy igen, vannak még jó dolgok az életben. Mert ez 19 rész nagyon jó.

És nem csak ennyi van itt. A hangulathoz nagyon jó zenéket találtak. Annyira eltalálja sokszor a pillanatot az egész, hogy igazából azon gondolkozom, lehet e jobbat csinálni ennél, mert nem biztos. Azt még gyorsan hozzá kell tenni, hogy a tv-ben lement részek illetve a dvd-n megjelent részek között különbség van, na nem a történetben, hanem a zenében. Jogdíjak, tudjátok. 

Az első és második évadot egy kalap alá véve ez bizony nálam 8/10.
Tudom, magasztaltam itt össze vissza, de ahhoz képest, amilyen kategóriában indult, szerintem ez nagyon jó pontszám. Szépen lassan megnézem az utolsó részt, és várok még egy évet, hogy jöjjön a harmadik évad. Csak egy gondolat a végére, amit nagyon sokszor mondd az ember, és már közhely, a sorozatot lehet szeretni, és utálni, de érzések és gondolatok nélkül nem lehet elmenni mellette.


13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143140492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polarknot 2008.09.11. 01:16:57

Igazan oszinte,es remek leiras gratula.... En is kb .hasonlo keppen gondolom a dolgokat...

perplexe 2008.10.04. 17:22:48

Annyira hihetetlenül rá vagyok kattanva, hoyg olyan nincs.Eddig vadásztam a sorozatot, megtaláltam az első évadot szinkronnal, a másodikat pedig felirattal.Nem tudom hoyg jónak, vagy rosszank számít-e de ez az egész rólunk szól...IMÁDOM...

billy 2008.10.18. 23:03:21

honna szetedd le a részeket, egyépként nagyon tuti a leírás!!!!!!

Joey 2008.12.12. 14:37:48

én imádom sose hagyom ki én is 16-os évimet töltöm de nekem nincs ennyi élményem kurva jó lenne ha ez egy valódi dolog lenne és én is benne lehetnék.Kicsit elszomorított,hogy új szereplők lesznek persze az is tuti jó lesz de nekem hiányozni fognak főlleg Maxxie és Sid.Az utolsó 2 rész annyira depis volt jó hogy ilyet is csinálnak és nem mindig csak a bulit hanem az élet kibaszott nagy fasságait is

NetM · http://netmaffia.hu 2009.01.30. 03:05:33

Joey már megbocsáss de a faszodat vered, 16 évesen mit tudsz te... nagyon nagyon ritkán írok véleményt de ez kijött belőlem... Mellesleg a cik írójával totál egyetértek...

Barom 2009.01.31. 19:42:48

Egy 16 évesnek is lehet véleménye, nem mindenkinek 100 évesen (mint neked) fejlődik ki az agya te kretén...

Evice 2009.03.07. 23:23:58

Nekem nagyon bejött ez a sorozat! Igaz amikor először megláttam a cool-on azt hogy mindenki részeg volt meg beszívott Michaellnél akkor néztem nagyokat!! De valahogy megfogott ez az egész!Egyszerűen nem bírtam abbahagyni!Tesómnak mondtam hogy szedje le az összes évadot ami csak van!!!Már megnéztem mind a kettőt de annyira sajnálom,hogy nem ők lesznek a 3.évadban!Nagyon megszerettem őket !Remélem lesz 4.évad a megszokott szereplőkkel!

Ismeretlen_37501 2009.03.10. 20:53:27

Evice: a negyedik évad (ha lesz) akkor a 3. évad szereplőivel lesz. Az általad megismert karakterek (első két évad) már nem térnek vissza.

Takacstag 2009.04.20. 09:53:31

Üdv. A sorozat rajongóinak amig várnak az új részekre(én speciel a szinkronos 3. évadra várok) ajánlom a Kölykök Cimű filmet ugyan az rendezte mint a Ken Parkot. Viszont ez egy jo kis sztori és nem annyira művészi és vontatott mint a Ken Park. Ütős egy film én 900 forintért vadásztam le valamelyik áruházban az akciós dvd sorrol. Érdemes vadászni rá , személyes véleményem hogy jóval jobb mint a skins bár mivel ez egy film és a skins sorozat , nem lehet összehasonlítani. Ha megtaláljátok jó szorakozást hozzá , én kb már 5x láttam és még mindig meg tudom nézni.

flora. 2009.05.05. 16:35:52

a Skins egy iszonyatosan jó sorozat, ha egyszer elkezded nem akarod befejezni tényleg! nekem gépen van meg az első évad és a másodikból 3 rész probálom valahogy megszerezni a többit is. énissajnálom hogy a 3. évadban már nem szerepel Maxxie,Sid ésatöbbiek de mivel ők már egyetemre mentek ezért nagyon az ő fiatal korukrol már nem lehet írni. Ezért Tony húga Effy és barátai "őrült" gimis éveiről szól a 3.évad. 4. évadot nagyon szeretném és az is biztos nagyon jólenne mint a többi.

XX · http://skins-oldal.extra.hu 2009.08.24. 15:07:23

Angolul nézed? Felirat kellene? A megoldás Magyarország legnagyobb Skins rajongói oldalán: http://skins-oldal.extra.hu + szabad gőzerővel fórumozni: http://skins-oldal.extra.hu/forum + rengeteg képpel büszkélkedő galériánk: http://skins-oldal.extra.hu/galeria

XD 2010.07.12. 18:24:39

sziasztok! én is oda vagyok a sorozatért! már mind a négy részét láttam (egy hét alatt)!! nem olyan rég tudtam meg hogy van ez a sorozat, de amikor elkezdtem nézni nem tudtam abba hagyni!! am...én úgy tudom hogy lesz 5. és 6. évad is, filmmel együtt!!! mát nagyon várom

... · http://skins.n4.hu/ 2010.07.28. 11:37:39

http://skins.n4.hu/ itt minden fennt van mindenhogy...
süti beállítások módosítása