2008.09.22. 14:41 teddike

Heroes - Harmadik évad

Címkék: sorozat 2008 2009 heroes s3

Jönnek a Gonoszok/Gonosztevők! Lehet egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány olyan sorozat van, amelynek a folytatását minden szinten vártam. Közéjük tartozik a Heroes is. Az első évadtól eldobtam az agyam, nagyon tetszett minden egyes része a sorozatnak, viszont a második évadra nagyon lement színvonal. Nem temettem a sorozatot, de reménykedve vártam/várom a harmadik évad kezdését, amire ígértek már mindent.

Mint tudjátok volt a Comic-Con, ahol a harmadik évad első részét leadták. A vélemények eléggé egybehangzóak, és mindenki csak élteti a sorozatot. A Heroes Visszatért! Talán összefoglalva így lehetne leírni amit eddig olvastam erről.

Ha már olvasás, vagy promók, videók. A helyzet az, hogy szándékosa tartottam magam távol a legtöbb spoiler szagú dologtól. Nem akartam belefutni semmibe, az első évadhoz hasonlóan, mindent adott helyzetben akarok megtudni. Ez persze lehet hátrány is, sőt olykor azt érzem az, de kitartok.

2008. szeptember 22. - Heroes - NBC - 9 p.m.

Rögtön dupla rész, így holnap lesz mit nézni, meg örülni annak, hogy visszatértek a hősök. Ha valaki rákeresne a sorozatra az oldalon, akkor láthatná, hogy a második évad mindegyik részéről írtam, volt nézettség is, illetve a harmadik évadról is egy nagyon minimális információ, és egy videó is külön. 

A kérdés szerintem adott, mit várunk a harmadik évadtól? Felpörget majd minket megint annyira, mint az első évad? Lesznek majd megint olyan jelenetek, amikor lerakjuk a kapcsolót, és markolásszuk a karfát? Tud a sorozat annyira megújjulni, hogy minden héten oda tapadjunk a képernyő elé? 

Mint a többi sorozatnál, itt is készült pár kép a szereplőkről, így most ezeket láthatjátok egy jó nagy csokorba összeszedve.

 Jönnek a Gonoszok/Gonosztevők! Lehet egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány olyan sorozat van, amelynek a folytatását minden szinten vártam. Közéjük tartozik a Heroes is. Az első évadtól eldobtam az agyam, nagyon tetszett minden egyes része a sorozatnak, viszont a második évadra nagyon lement színvonal. Nem temettem a sorozatot, de reménykedve vártam/várom a harmadik évad kezdését, amire ígértek már mindent.

Mint tudjátok volt a Comic-Con, ahol a harmadik évad első részét leadták. A vélemények eléggé egybehangzóak, és mindenki csak élteti a sorozatot. A Heroes Visszatért! Talán összefoglalva így lehetne leírni amit eddig olvastam erről.

Ha már olvasás, vagy promók, videók. A helyzet az, hogy szándékosa tartottam magam távol a legtöbb spoiler szagú dologtól. Nem akartam belefutni semmibe, az első évadhoz hasonlóan, mindent adott helyzetben akarok megtudni. Ez persze lehet hátrány is, sőt olykor azt érzem az, de kitartok.

2008. szeptember 22. - Heroes - NBC - 9 p.m.

Rögtön dupla rész, így holnap lesz mit nézni, meg örülni annak, hogy visszatértek a hősök. Ha valaki rákeresne a sorozatra az oldalon, akkor láthatná, hogy a második évad mindegyik részéről írtam, volt nézettség is, illetve a harmadik évadról is egy nagyon minimális információ, és egy videó is külön. 

A kérdés szerintem adott, mit várunk a harmadik évadtól? Felpörget majd minket megint annyira, mint az első évad? Lesznek majd megint olyan jelenetek, amikor lerakjuk a kapcsolót, és markolásszuk a karfát? Tud a sorozat annyira megújjulni, hogy minden héten oda tapadjunk a képernyő elé? 

Mint a többi sorozatnál, itt is készült pár kép a szereplőkről, így most ezeket láthatjátok egy jó nagy csokorba összeszedve.

A már jól megismert szereplők:

Volt harmadik évad premier party is, jöjjön onnan is egy két kép:

Jöjjenek a gonosztevők:

És még mindig nincs vége:

Vannak képek, amik azért nem lesznek sokkal nagyobbak. Részemről így első körben ennyi, lesz még időnk foglalkozni a sorozattal. Vannak linkek, harmadik évados videók, nézzétek azokat, itt vannak a képek. Holnap pedig találkozunk remélhetőleg a harmadik évad első két részével.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr603140536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása