2008.09.26. 22:33 teddike

The Big Bang Theory - Második évad

Címkék: sorozat the big bang theory 2008 2009

A sorozatról az oldalon fellelhető anyagok mennyisége egyenlő a nullával. Minden második próba ellenére le is oltottam a sorozatot, na nem durván, mert úgy nem is tudnám, csak egyszerűen érdektelennek nyilvánítottam. De most gyorsan vissza is szívok minden hasonló dolgot.

Jöttem itt a HIMYM és a Worst Week írásokkal a hétfői napról, de aztán számomra is kiderült hogy a TBBT simán vitte a prímet a szitkomok terén. Történt ugyanis, hogy több hetes szenvedésemet azzal próbáltam enyhiteni, hogy a gépemen magam vagy mások által viccesnek vélt dolgokat kezdtem keresni és megnézni. Így került sor a második évad első részére, és fogtam a hasam a röhögéstől.

A sztori az én részemről teljesen mellékes. Az első évad első részét láttam utoljára, de azóta semmi. Pótolni fogom, és ez most nem mentegetőzés, igazából a második évadba szerintem bárki be tud kapcsolódni, hogy aztán majd jól megnézze az egész első évadot. 

Két srác egy lakásban, plusz kettő mint barát, akik sűrűn járnak arra, illetve egy szomszéd csaj. A srácok a geek-ek népes családját növelik, a szomszéd csaj meg tipikus szőke, és nem mellékesen baromi jól néz ki. Na kb ennyi a felállás, innentől kezdve pedig minden poén üt. 

A részt Sheldon összes megjegyzése poénja vitte a hátán. Apám, kész voltam, nem néztem és nem számoltam, hogy hányszor röhögtem fel hangosan a 20 perc alatt, de az biztos, hogy az "I"m Batman!" után leestem a székről, lehet az alsó szomszéd is felébredt. 

Ha csak ez az egy poén lett volna a részbe, akkor is tökéletesen elégedett lettem volna, de ha hozzáteszem, hogy minden percben, jelenetben, beszélgetésben volt valami érdemleges, akkor kezdheti is mindenki megnézni, aki még nem tette volna. A második évad első része 8/10. Fene a jó szívemet, de nem tehetek róla, ettől jók ezek a sorozatok, az elejétől fogva magával ránt és röhögsz mint egy hülye a saját poénján. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr943140553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása