2008.10.01. 13:27 teddike

How I Met the Big Bang and Worst Week

Címkék: sorozat how i met your mother the big bang theory 2008 2009 worst week

Továbbra is azt mondom, hogy a hét egyik legdurvább napja a hétfő, köszönhetően annak, hogy sok sorozat kerül adásba, amiket még nézek is. A szitkomokat, mint ahogy eddig is, egy kalap alá fogom venni, de nem hiszem, hogy mindig írni fogok róluk, most is csak azért teszem meg, mert így könnyebb összehasonlítani az első részekkel. Spoilerek lesznek, de továbbra is azt gondolom, hogy a poénokat úgy sem lehet leírni annyira, szóval ezek ellenére érdemes talán elolvasni, még akkor is ha nem láttam az ember az adott részt.

Kezdeném most is a How I Met Your Mother leírásával. Szó szerint is értendő ez, hiszen az első részhez képest ez nagyon nem jött be. Hiányoltam a Marshall és Lilly féle jeleneteket, de ez most nagyon túlzás volt. A középpontban a hamburger, és Marshall több perces szónoklatai nem tetszettek. Elrontották szerintem az egész hangulatot, és nem is volt szórakoztató. 

Nagyon kevés jó poén volt benne, és azt is NPH hozta, Robin szegény semmit nem tudott csinálni a részben, Ted sem volt nagyon jelen. Az szezon premierhez képest ez nálam baromi nagy visszaesés volt. 5/10. 

Folytattam a listát, és jött a Worst Week. Az első rész sok szerencsétlensége itt már teljesen más hatást váltott ki belőlem. Olykor már kinomban röhögtem, pedig elsőre ez még tetszett is, mint ahogy le is írtam. Azt gondoltam van benne potenciál hosszabb távon is, de rá kellett jönnöm, hogy három négy rész után teljesen megunnám az egészet. 

Az addig rendben van, hogy Sam egy két lábon járó szerencsétlenség, és bármihez nyúl, vagy bármit mond abból csak baj van, de ez itt már nagyon kiszámítható volt. Ha eldobott egy poént, már tudtam előre, hogy azt hallotta, vagy látta valaki és emiatt megint csak galiba volt. Jó rendben, hazudnék ha azt mondanám, hogy nem tudtam röhögni rajta, mert azért voltak benne jobb poénok is, de sajnos leginkább csak kínomban röhögtem mint ahogy már írtam, és azt mondogattam, hogy "ez most már sok". Az első részhez képest nálam ez is vesztett a pontokból, 5/10. 

A legvégére maradt a Big Bang Theory. Bevallom az első annyira tetszett, bizonyos részei meg főleg, hogy olykor visszanézem ezeket a jeleneteket. Ehhez képest pedig ez a rész is baromira tetszett. Nagyon sokszor és nagyon sokat röhögtem, igaz ismét Sheldon volt az akinek a monológjai bejöttek. 

Nem tudom mennyire volt jó az első évad, mármint mennyi fejlődésen ment keresztül a sorozat, de ez a két rész nagyon jól el lett  találva. Az a durva, hogy a nagy tudományos beszédek ellenére minden perce élvezhető a sorozatnak.

Sarah Gilbert pedig mint Leonard barátnője csillagos ötös találat volt. Nagyon durva, de azt kell mondjam, mint az öt, jelen esetben hat karakter tetszik. De olykor Sheldon viszi az egészet, a vigasztalás a végén azért nagyon kemény volt. Az elsőnél is azt mondtam, most is megteszem, ez az egy poén elvitte volna az egész részt. Nálam ez így 7/10. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr33140571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása