2008.10.08. 16:15 teddike

Heroes - I Am Become Death

Címkék: sorozat 2008 2009 heroes s3

A negyedik rész nézése közben, amit egyébként nagyrészt élveztem, mindig azt a kérdést tettem fel magamnak, hogy MIÉRT? A harmadik évadra lassan annyira ki kell kapcsolnunk az agyunkat, hogy olyan állapot nincs is. Az esetleges logikai csavarokat ne is akarjuk megérteni mert nem lehet. Nem mondom, hogy hatalmas ész kellene a sorozathoz, de lehetséges az, hogy elvesztem?

Azon gondolkoztam, hogy ha csak úgy becsöppentem volna a harmadik évadra, akkor vajon mit gondolnék? Tetszene a sorozat? Lehet nem keresnék annyi kapcsolatot a dolgok között, kevesebbet agyalnék rajta egy rész közben, és lehet jobban örülnék egy új történésnek. Hozzáteszem a harmadik évad eddigi részei jók voltak. Végre minden részben van egy kis történés, ami a második évadban hiányzott. Emlékszek a régi szép időkre, amikor letettem a kalapom jövő Hiro metrós jelenetétől, és csak sorolni tudnám. Valami hasonlót szeretnék érezni megint. Ugorjunk mi is egyet, de ne időben, csak a kép utánra, a spoileres területre.

A negyedik rész nézése közben, amit egyébként nagyrészt élveztem, mindig azt a kérdést tettem fel magamnak, hogy MIÉRT? A harmadik évadra lassan annyira ki kell kapcsolnunk az agyunkat, hogy olyan állapot nincs is. Az esetleges logikai csavarokat ne is akarjuk megérteni mert nem lehet. Nem mondom, hogy hatalmas ész kellene a sorozathoz, de lehetséges az, hogy elvesztem?

Azon gondolkoztam, hogy ha csak úgy becsöppentem volna a harmadik évadra, akkor vajon mit gondolnék? Tetszene a sorozat? Lehet nem keresnék annyi kapcsolatot a dolgok között, kevesebbet agyalnék rajta egy rész közben, és lehet jobban örülnék egy új történésnek. Hozzáteszem a harmadik évad eddigi részei jók voltak. Végre minden részben van egy kis történés, ami a második évadban hiányzott. Emlékszek a régi szép időkre, amikor letettem a kalapom jövő Hiro metrós jelenetétől, és csak sorolni tudnám. Valami hasonlót szeretnék érezni megint. Ugorjunk mi is egyet, de ne időben, csak a kép utánra, a spoileres területre.

Jövő, jelen és Parkman. Jelen Peter, Jövő Peter és Jövő Claire? Kapaszkodni kell rendesen, hogy ezt értse az ember. A harmadik rész során scarface Peter (jövő) megragadta napjaink Peter-ét és magával vitte a jövőbe, hogy megmutassa ott mi is fog történni. És ahogy mi is láthattuk, szinten mindenkinek vannak képességei. Ami tök fura, hiszen Nathan nem mondott semmit, akkor hogyan is történt mindez? Nos úgy, hogy jelenleg két szálon indulhatunk el, esetleg három dologra figyelhetünk. Suresh ugye átadta magának a képességet, csak ahogy ő is mondta, meggondolatlan volt, nem tudjuk az ő helyzetét vissza lehet e fordítani. Aztán a másik Petrelli anyuka, aki nagyon akarja a papírt, amin a formula van. A harmadik pedig Lindermann, akit csak Nathan lát. 

A jövő egyébként ismét érdekesre sikeredett, fura, hogy megint kaptunk egy képet, amit meg kell változtatni, mint ahogy eddig mindig. És lassan ez egész értelmét veszti. A jövőben egy fasza kis csapat próbálja megölni Peter-t. Claire, feka gonosz, aki a félelemtől lesz erősebb, illetve a szuper gyors csaj, aki Parkman felesége is lett egyben. Ráadásul a Haiti is nekik dolgozik és Nathan is tud az egészről. Vicces az egész, na meg az is, hogy jövő Peter miért nem tud feltámadni. 

A rész és az évad legjobb embere egyértelműen Sylar, aki a jövőben átadta jelen Peter-nek a képességét. Csak azt akartam kihozni az egészből, hogy színészként Zachari lassan kezd kinőni ebből a bandából. Amit Sylar-ként csinál csak dicsérni lehet, igaz egy Peter vagy Claire mellett nem nehéz nagyon feltűnni. Nem támadni akarom a karaktereket, vagy színészeket, de így a harmadik évadra egyre biztosabb, hogy nagyon sokan baromira nem tudnak színészkedni. 

Mi viszont nem csak azért nézzük a sorozatot. Részemről ez a rész (is) 7/10, a második évadhoz mindenképpen visszatértek egy jobb vonulathoz, de ettől még mindig hiányoznak azok az érzések, amiket az első évadban megéltem. Ha nem lenne ennyi ugrálás, illetve most már elég belőle, akkor sokkal jobbak is lehetnének. Várjuk a következő részt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr43140598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása