2008.12.02. 20:55 teddike

Heroes - The Eclipse, Part 2 (3x11)

Címkék: sorozat 2008 2009 heroes s3

A helyzet most sem sokat változott, egy héttel ezelőtt sem voltam valami feldobva a történtek után, és ez sajnos most is így van. Nem értem miért eresztettek le ennyire az évad (chapter) végére? Én látom csak úgy a dolgokat, hogy itt semmi wtf? pillanat nem volt? Bármilyen fordulat is állt be, biztos voltam benne, hogy az nem úgy lesz. Pedig akár még jól is járhattunk volna, hogy halni fognak a hősök, de nem így történt sajnos. Ami pedig még ennél is rosszabb, hogy az utolsó két rész előtt valami borzalmasan zárták a mostanit, de mindenről a kép alatt spoileresen.

heroes season 3

A helyzet most sem sokat változott, egy héttel ezelőtt sem voltam valami feldobva a történtek után, és ez sajnos most is így van. Nem értem miért eresztettek le ennyire az évad (chapter) végére? Én látom csak úgy a dolgokat, hogy itt semmi wtf? pillanat nem volt? Bármilyen fordulat is állt be, biztos voltam benne, hogy az nem úgy lesz. Pedig akár még jól is járhattunk volna, hogy halni fognak a hősök, de nem így történt sajnos. Ami pedig még ennél is rosszabb, hogy az utolsó két rész előtt valami borzalmasan zárták a mostanit, de mindenről a kép alatt spoileresen.

heroes season 3

Napfogyatkozás van, elmentek a képességek, akiket eddig láttunk szenvedni, most is bajba kerültek. Claire helyzete nem sokat javult, kórházba is került. Illetve egy jó dugás után Sylar és Elle is találkozott Benett apukával, aki ki akarta használni a képességtelenség idejét. 

Hiro volt ismét a legjobb, mármint legalább az ő jelenetein tudtam röhögni kicsit. Meg persze történt is valami, de Peter és Nathan továbbra is a sírba visznek. És akkor Suresh-ről még nem is beszéltem. Sajnálatos módon tényleg nagyon megutáltam, pedig az elején még szimpatikus volt. Nathan pedig elmehet ismét melegebb éghajlatra. Egyenlőre úgy látszik, hogy ő és az apja van azon az oldalon, hogy mindenképpen érdemes csinálni egy olyan szert, ami képességeket ad. 

Hiro rájött arra, hogy miként szerezheti vissza az emlékeit. Illetve az is kiderült most már mindenki számára, hogy van még egy 9th Wonders képregény. Ezt láttuk is anno, meglátjuk, hogy hőseink megtalálják e. Ami viszont biztos, hogy ez a rész nálam 6/10. Most már izgulnom kéne, várnom a következő heti adagot, helyette viszont nem történik semmi. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr73140796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_92296 2008.12.07. 11:28:46

A részt látva komolyan elgondolkodtam a cancel-on. Jó, heti egy rész azért talán belefér, de úgy érzem, hogy csak vesztegtem az időmat. Az milyen volt, hogy fejbevágták a gonosz táborvezért, meg sem kötözték. És miért kellett megölni Veronica Marsot ?
süti beállítások módosítása