2008.12.03. 00:51 teddike

House - Last Resort (5x09)

Címkék: sorozat 2008 2009 house s5

Az új rész előtt, ami most reggelre már meg is érkezik, írjunk egy kicsit arról, ami egy hete történt. Részben azért mert megszoktuk, hogy House minden héten itt van, másrészről viszont azért, mert sokan a nagyon beharangozott és hosszabb epizódot az évad legjobb részének tartják. Sőt az egyik legjobb House-nak. Lehetséges ez? Kérdeztem magamtól, mikor még csak olvastam róla. Azzal tisztában voltam, hogy Zeljko Ivanek lesz a fő vendég, és tőle azért komoly szerepet reméltem. 

A másik oldal pedig az, hogy sokan magukhoz ragadták a képzeletbeli kapcsolót, és mást néztek közben, ami jelen esetben csak annyit jelent, hogy nem jött be nekik a rész, mert unalmas volt, és sokkal többre számítottak. Én a kettő közé szeretném berakni magam. Volt már sokkal jobb House, és volt unalmasabb is, viszont az is tény, hogy nekem más okokból kifolyólag lett elegem kicsit, de ezt spoileresen a kép alatt.

house season 5

Az új rész előtt, ami most reggelre már meg is érkezik, írjunk egy kicsit arról, ami egy hete történt. Részben azért mert megszoktuk, hogy House minden héten itt van, másrészről viszont azért, mert sokan a nagyon beharangozott és hosszabb epizódot az évad legjobb részének tartják. Sőt az egyik legjobb House-nak. Lehetséges ez? Kérdeztem magamtól, mikor még csak olvastam róla. Azzal tisztában voltam, hogy Zeljko Ivanek lesz a fő vendég, és tőle azért komoly szerepet reméltem. 

A másik oldal pedig az, hogy sokan magukhoz ragadták a képzeletbeli kapcsolót, és mást néztek közben, ami jelen esetben csak annyit jelent, hogy nem jött be nekik a rész, mert unalmas volt, és sokkal többre számítottak. Én a kettő közé szeretném berakni magam. Volt már sokkal jobb House, és volt unalmasabb is, viszont az is tény, hogy nekem más okokból kifolyólag lett elegem kicsit, de ezt spoileresen a kép alatt.

house season 5

Egyrészt House és Jason (Zeljko Ivanek) közös jelenetei tényleg kiverték a biztosítékot olykor. Két hatalmas színészről beszélünk, akik nagyon jól egészítették ki egymás szövegeit. Jason a kétségbeesett beteg volt, aki már rengeteg dokinál próbálkozott, és egy lapra feltéve mindent, meg szerette volna tudni, hogy miben szenved. House pedig az a személy volt, aki egyszerre viselkedett felelőtlenül és egyszerre törődött azokkal az emberekkel akikkel együtt fogságba került. 

Ami nálam kezd kicsit sok lenni, az Olivia Wilde hatalmas szerepe az évadban. Sajnos nem emlékszem jól, hogy Cameron annak idején ekkora szerepet bármikor kapott e, de itt kérem Tizenhárom az évad sokadik fontos szerepét játszotta el. Az is igaz, hogy itt most sokkal jobb volt, mint a leszbikus kapcsolatban, de attól még nem hiszem, hogy ekkora teret kellene kapjon. 

Visszatérve az egész részre, egy nagyon erős House-t láthattunk, jó sok beszólássál, és nagyon jó jelenettel, de ettől még nem ez volt a plafon. Lekötött, olykor még izgultam is kicsit, szórakoztató volt, mehet rá a 7/10. De volt már sokkal jobb is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr23140798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása