2008.12.08. 15:52 teddike

Wide Life

Címkék: okossagok

Pár perc (sor) arról, hogyan is telt a hétvége kocka része. Évek óta ingázok, hétvégére haza szoktam menni. Az ottani gép, ahogy én hívom rettenet sok kellemetlen percet okozott már. Láttam már az ablakon kihajítva sokszor. Most viszont az a helyzet, hogy külső segítségnek köszönhetően szépen "fejlődik". 

Igaz a gép belső része nem a legjobb, most raktam össze egy másikat, win hétvégén lett rajta, de a lényeg, hogy optikai tuningnak köszönhetően más hatást vált ki a dolog. Le lett cserélve a monitor, egy LG 19" wide monitorra. És igazából erről szerettem volna írni pár sort. Elsőre nagyon szokatlan egy ilyet használni. Nálam fent, amit most is bambulok, egy "átlagos" van, méret egyelőre nem lényeg, de ehhez képest az otthoni 19-es hatalmas változást hoz azért élmény szempontjából. 

Sok időm nem volt tesztelésre, de a mostani hétvégén, ami még sokára van sajnos, ha kész a másik "rettenet", akkor próbálom majd behatóbban is megvizsgálni, milyen is nézni rajta bármit is. Amúgy ebből a pár sorból csak annyi a lényeg, hogy fura volt elsőre wide monitor előtt "dolgozni". Nem tudom kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban, de érdekelne azért pár gondolat. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr623140811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104632 2008.12.08. 16:18:59

Nekem is ilyen monitorom van már vagy másvél éve. A 14"-os után hatalmas változás volt. És sokkal jobb.:)

Ismeretlen_37501 2008.12.08. 18:24:25

Nem írtam bele, én egy 17" lg előtt ülök a legtöbbször, de ehhez képest is nagy változásnak számított az a monitor. Hétvégére viszek haza majd pár sorozatot, filmet, érdekel mi a különbség.
süti beállítások módosítása