2008.12.10. 15:01 teddike

Prison Break - Just Business (4x14)

Címkék: sorozat 2008 2009 prison break s4

Eddig talán a legkevesebb lelkesedéssel láttam hozzá ehhez a bejegyzéshez, ami sajnos az új résznek köszönhető. Pedig már azt hittem ismét jó útra tévednek, de sajnos nagyobb a fejetlenség mint eddig bármikor. Olykor azt éreztem közben, hogy nagyon elvesztem a fonalat, meg minek kell ez a nagy kavarás most ide? Ezek szerint viszont teljesen más a cél, mint én gondoltam. Kép alatt jön a folytatás erősen spoileresen.

prison break season 4

Eddig talán a legkevesebb lelkesedéssel láttam hozzá ehhez a bejegyzéshez, ami sajnos az új résznek köszönhető. Pedig már azt hittem ismét jó útra tévednek, de sajnos nagyobb a fejetlenség mint eddig bármikor. Olykor azt éreztem közben, hogy nagyon elvesztem a fonalat, meg minek kell ez a nagy kavarás most ide? Ezek szerint viszont teljesen más a cél, mint én gondoltam. Kép alatt jön a folytatás erősen spoileresen.

prison break season 4

Jó nagy szarban van itt már lassan mindenki. Eddig ugye az volt a cél, hogy döntsék meg a céget, és pusztuljon mindenki, aki ott volt. Most már úgy néz ki a cég segít, és ők adják a feladatokat. Michael betegsége így viszont már elég hülye húzás volt, mert a sima drámai külön szálból csináltak egy hatalmas előnyt az Ezredesnek, és ezzel Linc van most jó helyzetben.

Don Self meg írtja az embereket maga körül, most már tényleg érdekelne mit is ér a Scylla, mert eddig semmit sem lehetett kezdeni vele. T-Bag meg eléggé sajnálatraméltó az a helyzet. Megkapta az 5 perces megváltozást, majd gyorsan le is zúzzák. Az persze igaz, hogy jó T-Bag, aki nem gyilkol vagy erőszakol annyira nem is vicces. 

Én erre a mostani pörgésre adok 7 pontot. (7/10) Még két rész van hátra, aztán jön a fél-évad-finálé. Megszokás nagy úr azt kell mondjam, és az évad második felében már csak emiatt néztem. Elrontották szerintem a nagy boldogságot. Most meg nem tudom merre akarnak menni. Egyenlőre pletyka szinten (vagy komolyan?) arról lehet olvasni, hogy fő karakterek távoznak majd a következő részekben. Kikre gondolhatnak vajon? Don Self, Gretchen, T-Bag, Mahone? Ezek jöhetnek szóba ugye?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr183140818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása