2008.12.11. 14:49 teddike

House - Let Them Eat Cake (5x10)

Címkék: sorozat 2008 2009 house s5

Nincs kétségem afelől, hogy House doki ismét elemében van. Régen látott virágzását éli az egész csapat, és most már ezen gyűjtőnév alatt mindenképpen az újakra gondolok. A mostani részekben érzem azt, hogy már nem is annyira idegenek. 13 (Remy), Kutner és Taub nagyon jól beilleszkedtek a kórház életébe. Szolgálati közlemény jelleggel, nem írtam el semmit, én még valahol az előző hétnél járok. Kép alatt spoilerek is lehetnek.

house season 5

Nagyon jól szórakoztam House-on. Ha az egész egy rakás szar, unalmas 41 perc lett volna, akkor is a vége miatt megérte. House ismét szívatja az embereit, és ez most egy sokkal jobb játék volt, mint eddig bármikor. 

Az eset pont annyira volt jó, hogy azért egy keveset aggódjunk azon, vajon mi lesz szegény csajjal. De sokkal jobban izgatta szerintem mindenki gondolatát az, hogy House és Cuddy vajon mi a francért játszik egymással. Viszont amikor eljutunk arra a szintre, hogy szeretnénk őket együtt látni, akkor gondoljunk arra, hogy külön ennyire jó poénokkal tudják szórakoztatni a közönséget. Wilson csak lóg a levegőbe, de tőle még ezt is elfogadjuk, pont ennyire kell az eseményekhez. Mint mondtam a régi csapat mehet a zsákba, Cameron és Chase már nem is hiányzik. Foreman meg kapott végre valami saját szálat, amiben kibéreltem magának kicsit Tizenhármat. 

Eddig nem tudtam eldönteni, hogy vajon jó e nekünk, ha egy haldokló doki ekkora szerepet kap, esetleg annyira megszeretjük, hogy majd nagyon fog fájni ha mennie kell, de egyelőre azt mondom, hogy simán kellenek ezek a külön dolgok. Sokkal érdekesebb az egész rész. Hol van már a negyedik évad közben előjövő unatkozás? Szerencsére elszállt minden.  Így a karácsonyi örömködés előtt legyen 7/10. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr443140821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása