2009.02.10. 13:51 teddike

Gossip Girl - Carrnal Knowledge (2x17)

Címkék: sorozat 2008 2009 gossip girl s2

Régen volt már szó a sorozatról, nem is nagyon erőltettem a témát, de az a helyzet, hogy az utolsó rész a 90210-hez hasonlóan itt is megér pár mondatot. A második évad mennyi változást hozott az elsőhöz képest? Nagyon jó kérdés, valamivel szerintem jobb lett, kevesebb a giccs benne, a klisék száma is csökkent, és szépen lassan belendültek az átfogóbb események is. 

gossip girl season 2

Itt is volt egy érdekes szál, ami főleg Dan és Serena családját illetve életét érintette, de most nem erről szeretnék inkább beszélni. Aki szereti a tini sorozatokat, meg a nagy kavarásokat, és örülnek ha az egésznek van egy kis köze az élethez is, vagy legalábbis meglegyinti az embert annak az illata, hogy ez nem is annyira rossz, akkor én azt mondom, hogy az utolsó (címben szereplő) részt nézzétek meg. 

Én a végén komolyan mondom röhögtem, a rajongók biztos nem csalódtak ebben a részben, én aki kevésbé tartozom közéjük, csak olykor megnézek egy részt, annak meg jó szórakozás volt. Nem akarok nagy szavakkal dobálózni, de az évad egyik legjobb része volt. Az igaz, hogy ismerni kell egy kicsit az előzményeket, de simán érthető lesz minden elég gyorsan. Most márciusig jön egy hosszabb szünet, aztán majd folytatódik a sorozat. A teljes második évad 25 részes lesz. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr613140947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása