2009.09.26. 10:17 teddike

Ennyi volt: The Beautiful Life

Címkék: sorozat 2009 2010 the beautiful life

Egy sima, egy fordított, mondhatnánk, hiszen a héten már olvashattatok arról, hogy a FOX berendelte a Glee teljes évadát. Most egy olyan hírt kell közölnöm, ami szerintem csak nagyon keveseket fog meglepni, és még kevesebb embernek fog fizikai fájdalmat okozni. 

tbl cancel

Az első két rész pocsék nézettsége után a CW úgy döntött, hogy elkaszálja a Beautiful Life-ot. Helyére egyelőre Melrose Place ismétlések fognak kerülni. Én mennyire sajnálom a dolgot? Elvoltam a két résszel. Annyira szar volt, hogy már élveztem. De mint már írtam, a nézettséget látva, egy teljesen érthető lépés volt ez a csatorna részéről.

A végére még két vicces dolog, ami a twitter-hez köthető. Miután felkerült és hivatalos lett a hír, többen is aggódalmukat fejezték ki Misha Barton iránt, akire remélhetőleg sokan vigyáztak az éjszaka folyamán. A másik szinten twitter-el kapcsolatos dolog. A TBL munkálataiban részt vett Ashton Kutcher, vagy az ő sorozata volt(?), akinek több mint három millió követője van, de sajnos sorozatát egy millióan sem nézték (*vigyorog*). Ennyit a bulvárról. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr943141505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_79921 2009.09.26. 20:53:56

Engem egy kicsit meglepett a hír. Szerintem néztem volna, bár még csak a pilotot láttam, a 2. részt nem.
süti beállítások módosítása