2009.10.30. 14:14 teddike

Vampire Diaries - Haunted (1x07)

Címkék: sorozat 2009 2010 vampire diaries

A sorozat nézőinek/rajongóinak kedveskednék két képpel, amit a mai részből szedtem ki. Nyugodtan lehetne a bejegyzés címe "nap képe" is, de mivel régen volt már a sorozatról szó, így könnyebb lesz elhelyezni. Jól látjátok, már a hetedik résznél tartunk, és bizony nincs "rossz szavam". Teljesen ki vagyok békülve a történettel, a szereplőkkel, nem várok többet annál, amit hétről hétre kapok, és ez így is van rendjén. Ráadásul hét rész után kaptunk egy elég komoly halált is, mármint olyan főszereplő távozott, aki az elejétől jelen van, ráadásul nem csak olykor olykor tűnt fel. Most meg jöjjenek a képek: az elsőn Nina lesz, abban a szerkóban, amihez hasonlót a hét elején Becket (Castle) nem volt hajlandó felvenni. A második képről meg annyit, hogy "csak úgy jött":

vampire diaries season one
 
vampire diaries season one

Kinek, hogy tetszett egyébként a rész? Jó úton haladnak az események? 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143141656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_36275 2009.10.30. 15:19:32

áá kedvenc sorozatom

Ismeretlen_76505 2009.10.30. 16:38:54

Elnézést, hogy ismeretlenül írok a blogodba. A sorozatot elejétől fogva nézem, bár szerintem a tegnapi részt kicsit gyengének éreztem. Nem fogott meg annyira, mint a korábbiak. Pedig volt benne haláleset, boszorkányság... Ettől függetlenül továbbra is a nézője maradok. :)

Ismeretlen_37501 2009.10.30. 20:00:03

Köszi, hogy írtatok, maradjatok a sorozatnál, bár nem ismerem a könyvet és történetét, de biztos vagyok benne, hogy maradt még izgalom a sorozatra.

Ismeretlen_104632 2009.10.30. 21:48:17

A nézettség meg fenomenális.:)

Ismeretlen_37501 2009.10.30. 22:03:34

Láttam én is, holnap délelőtt kirakom majd a nézettséget is. Idei évad legjobbja ugye? Mármint a premier után?!

pozsy 2009.10.31. 11:30:18

Szintén nagyon szeretem, és nagyon ledöbbentem a halálon, de sztem még az is érdekes hogyan fog alakulni Stefan és Elena kapcsolata, és Damon mit akar.

Gigi 2009.11.01. 13:19:33

Szerintem a legjobb rész volt. Nagyon ledöbbentem. Kár, hogy ..... távozott a sorozatól. :( Amúgy meg ki a fr@nc az a Becket és hogy jön ide?? :S És Kinga, mi az, hogy "bár szerintem a tegnapi részt kicsit gyengének éreztem"? Most annak érezted vagy nem? Minek oda a 'szerintem' szó?? /Bocs, csak utálom, ha már a magyarok sem tudnak magyarul.../

Tsabito 2009.11.02. 17:15:39

Helyén volt a rész, tényleg ez volt a sorozat eddigi legjobbja. Bár kicsit sablonosnak érzem, hogy megint nem a vámpírok a történet negatív szereplői. Az helyén van, hogy legyen egy "jófiú", de ebből a részből azt éreztem, hogy a jövőben Damon lesz a család fekete báránya, akit nem szeretünk, mégis kéznél van ha piszkos munkáról van szó. Gigi, ez már szőrszálhasogatás... ha kecskézni akarsz arra ott az FS!, ott megy ezt a stílust, bár szerintem Hancu onnan is egy perc alatt kibannolna. (Bocsi a flamewar-ért, de én meg ezt "utálom")

Kitty 2010.01.29. 17:42:10

Sziasztok!Szeretném megtudni h hol találom a sorozatot.Nagyon felkeltette az érdeklődésemet.Légyszi írjon vki!Köszi
süti beállítások módosítása