2010.02.15. 23:09 teddike

Skins - Cook (4x03)

Címkék: sorozat skins 2009 2010

Előzményként annyit, hogy ettől a résztől féltem talán a legjobban. Egyáltalán nem vártam tőle sokat, és szerencsére emiatt, vagy mert egyébként is jó lett, nagyot ütött. Thomas, Emily (és Naomi) után már eleve aggódtam az évad miatt, aztán jött a felismerés, hogy Cook jön harmadjára. Ha nem is igaz az, hogy "minden bajom" volt, de csak fél szemmel mertem elkezdeni az újabb adagot.

skins season 4A felismerés, hogy tízes skálán egy nyolcas szintű Skins részt kaptunk hatalmas örömmel töltött el. Egy igazi skins-hullámvasútra számítson az, aki még nem látta az új részt. Cook stílusa sokaknál kiveri a biztosítékot, de nem tévedek nagyot ha azt mondom, most sokkal kézzelfoghatóbb lett az egész karakter. Mondhatnánk, hogy it's payback time, bitches, és igazunk is lenne, hiszen eljött az idő, amikor Cook-nak is szembesülnie kell azzal, amit tett.

Talán ezzel a karakterrel kapcsolatban most először mondhatom ki nyugodtan, hogy semmi érthetetlen, vagy elképzelhetetlen nem következett be. Ott kötött ki, ahol kellett neki, és ez mindenképpen jót tett/tesz a sorozatnak. Illetve nagyon remélem azt is, hogy lezárják az első részben felvezetett fő szálat (átívelő akármit).

Írhatnék kedvenc jeleneteket is, de nem szeretném spoilerekkel elrontani a bejegyzést. Akik viszont már látták Cook-ot, nyugodtan leírhatják véleményüket, vagy akár kedvenc jeleneteiket is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr343141970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave 2010.02.24. 14:04:30

Utálom Cook-ot, mert Effy-vel kavar és közben megbántja a másik srácot aki kinézte magának. Bár tudjuk, hogy az ügyesebb ember kapja meg mindig a nőt. Az előző két rész nagyon gyenge volt, már azon is gondolkodtam, hogy abbahagyom a sorozatot. Ezt a részt még nem láttam, de majd ma megnézem.:) Effy-ről jöhet bármennyi kép:)

peti 2010.04.03. 23:39:31

Nekem kedvenc karakterem Cook, a flegma dumáiból, és az utolsó részben azt is kaptam tőle amit vártam, egy tökös srácot!
süti beállítások módosítása