2010.03.10. 13:32 teddike

Parenthood - Man versus Possum (1x02)

Címkék: sorozat 2009 2010 parenthood

Egy héttel ezelőtt, a pilot után, még kicsit kétségbeesetten ültem a képernyő előtt, hiszen nem voltam éppen elragadtatva tőle. Bár akkor azt írtam, hogy látok benne lehetőséget, magam sem hittem, hogy sokra viheti. Igaz ezt még két rész után is nagyon nehéz megítélni. De azt kijelenthetem, hogy a második rész már sokkal jobban berántott. Nem voltak kilógó jelenetek, talán megtalálta mindenki a helyét, és a sok karakter között is nagyon jól tudtak lavírozni. Szóval, és talán a bejegyzés legfontosabb  része most érkezik, most is igaz az, hogy az első rész után nem szabad feladni, ha esetleg valaki gondolt rá. Gyorsan szedjétek le a másodikat, és kellemesen hátra lehet dőlni. Főleg, hogy ilyen remek  főcímet is összedobtak nekünk:

A pilot utáni írásomban főleg Lauren Graham visszatéréséről írtam, és arról, hogy kilóg kicsit a szerepből. Most már sokkal jobban eltudtam helyezni ebben a világban. Még akkor is, ha csak nagyon jó szívvel lehetne azt mondani rá, hogy remek színésznő. Mert nem az, csak "aranyoskedveséskönnyeneladjamagát", de a munkakeresős jelenetben azért kicsit túljátszotta a dolgokat. Persze tegyük hozzá esetlenségét mindenképpen dicsérnünk kell.

Ha már Lauren Graham-ről ennyi szó esett, akkor nem mehetünk el Peter Krause mellett sem, aki nagyon szépen összerakja itt a szálakat. Mármint karaktere remekül lavírozok a család többi tagjai között. Mondhatni saját családját és testvéreit is ő tartja össze. Az első rész után a nagypapától féltem, de mostanra ő is megtalálta a helyét. Amolyan Testvérek anyuka ő, a maga idegesítő jelenlétével olykor.

Pontok tekintetében az elsőre még egy nagyon gyenge hetest adtam, erre a látható javulás miatt is egy nagyon erőset kellene, vagy felezzünk, és legyen 7,5/10. Egyébként ami a pontoknál is fontosabb, álljunk be erre a szintre, és nem lesz semmi bajom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143142053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása