2010.05.18. 01:45 teddike

Az NBC újoncai (6): Love Bites

Címkék: sorozat love bites 2010 2011

Kellett egy kis idő, amíg összeraktam mit is akarnak ezzel a sorozattal. Három történet? Rendben, jöhet. De különállóak teljesen? Úgy néz ki, hogy igen. De lesz valami kapocs, és az a két főszereplő csaj, az ő történetük állandó, mellettük lesznek mindig mások. Na nem fasziban, illetve úgy is, hanem történetben. Értitek? Mert én annyira nem.

love bites

Készítő(k): Cindy Chupack (Sex and the City), Marc Buckland, Eric Fellner + Tim Bevan (Love Actually, Bridges Jones), Shelley McCrory

Szereplők: Becki Newton, Jordana Spiro + vendégszereplők (Jennifer Love Hewitt, Greg Grunberg, Lindsay Price)

Várható indulás/Bemutató: 2010 ősz - csütörtök 10 óra

Várakozási faktor: 6/10

Oké, rendben, értem én. Eyecandy miatt nézem is az első részt, meg van benne potenciál, nem kevés, és ezek a sztorik is érdekesek lehetnek, főleg ha ilyen vendégek lesznek. Viszont ez a csütörtök 10 óra nekem nagyon meredek. A Private Practice és a The Mentalist vagy CSI ellen? Nos, főleg az előbbi sorozat miatt, nem sok jót remélek. Van előzetesünk is, nézzétek meg:

Kellett egy kis idő, amíg összeraktam mit is akarnak ezzel a sorozattal. Három történet? Rendben, jöhet. De különállóak teljesen? Úgy néz ki, hogy igen. De lesz valami kapocs, és az a két főszereplő csaj, az ő történetük állandó, mellettük lesznek mindig mások. Na nem fasziban, illetve úgy is, hanem történetben. Értitek? Mert én annyira nem.

love bites

Készítő(k): Cindy Chupack (Sex and the City), Marc Buckland, Eric Fellner + Tim Bevan (Love Actually, Bridges Jones), Shelley McCrory

Szereplők: Becki Newton, Jordana Spiro + vendégszereplők (Jennifer Love Hewitt, Greg Grunberg, Lindsay Price)

Várható indulás/Bemutató: 2010 ősz - csütörtök 10 óra

Várakozási faktor: 6/10

Oké, rendben, értem én. Eyecandy miatt nézem is az első részt, meg van benne potenciál, nem kevés, és ezek a sztorik is érdekesek lehetnek, főleg ha ilyen vendégek lesznek. Viszont ez a csütörtök 10 óra nekem nagyon meredek. A Private Practice és a The Mentalist vagy CSI ellen? Nos, főleg az előbbi sorozat miatt, nem sok jót remélek. Van előzetesünk is, nézzétek meg:


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr53142318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása