2010.06.02. 02:33 teddike

Előzetes: Splice

Címkék: film 2010 splice

Lassan saját magamat kell kisípoljam. Voltam olyan bátor, hogy miután megláttam egy nemzetközi Splice posztert, megnéztem, hogy mikor lesz a bemutatója nálunk. Azt már tudom, hogy június 4-én az amerikai közönség nézni fogja, azt viszont csak most tudtam meg (*hosszas káromkodás*), hogy mi augusztus 19-ig kell várjunk rá. Ami nem lenne baj, ha egy olyan világban élnénk, ahol nem lenne internet, vagy senki sem nyilatkozna a filmről. Az a probléma, hogy egyrészt addig már tuti elkap az ember valami véleményt, másrészt magyar felirattal párosított, nagyon jó minőségű release lesz valamelyik oldalon. Na de, ne keseregjünk, változtatni nem tudunk a dolgokon, nézzük inkább az új előzetest:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr803142421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása