2010.09.10. 18:39 teddike

Jennifer Morrison menni HIMYM

Címkék: sorozat how i met your mother 2010 2011

Jó kedvem van, az eső ellenére nem akarom magamra rántani a takarót, de ez akkor is egy tipikusan "egyik szemem sír másik nevet" hír. Jennifer Morrison-t már nem kell bemutatni szerintem senkinek. A House híressé tette, és még pár filmben is megfordult közben, de most nem erről van szó leginkább. A tv2 jelenleg a House 11. részét adta, így már senkinek sem spoiler az, hogy Cameron elhagyta a kórházat. Az okok érthetőek, a sztori stimmel, Jennifer Morrison meg munka nélkül maradt. Szerencsére nem sokáig, hiszen ebben az évadban is látni fogjuk, igaz csak vendégszereplőként, amiből akár sokkal több is lehet. -> Ez volt a hír nevetős része.

jennifer morrison

A How I Met Your Mother, nálunk Így jártam az anyátokkal sokkal jobb évadot is megélt már, mint az előző, és akkor finoman fogalmaztam. Lassan jobb körökben a HIMYM nézés bevallása egyenlő egy öngyilkossággal, vagy egy hangos nevetést vonhat maga után. Szóval jobb letagadni bizonyos dolgokat, én nem teszem, vállalva a kövezést. Az előző évadot, ha nagyon nehezen is, szenvedve de végig néztem. Elegem is volt belőle, folyamatos hitegetés, nulla történet, nulla poén, gyengülő Barney. Úgy voltam vele, hogy itt az idő könnyes búcsút venni a sorozattól. Aztán jött az első bekezdésben olvasható hír. Jennifer Morrison pont ebben a sorozatban kapott kisebb-nagyobb szerepet. Egyelőre nem lehet tudni pontosan. Az évad 5. részében jön majd, és a jelenlegi pletykák szerint, igaz minden vendégszereplőnél lehet ilyesmit olvasni, ő lehet anyuci. Hiszünk ennek a pletykának? Én nem bánnám egyébként. Teljesen más irányba is el lehetne vinni a sorozatot, ráadásul örülnék egy kis frissítésnek. Lilly és a másik kurva, izé Robin csak gyengíteni tud jelenleg az összképen.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr743142700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davek 2010.09.12. 00:39:19

Most raktam össze ezt a hírt, nézni kell a következő évados himym-t?
süti beállítások módosítása