2010.09.25. 01:10 teddike

Az év casting híre (?): Summer Glau menni Chuck

Címkék: sorozat chuck csajok summer glau yvonne strahovski 2010 2011

A héten nem egyszer tettük fel ezt az egyszerű kérdést, és úgy látszik, még mindig van hova fokozni a dolgokat. Amikor a The Cape berendelése biztos lett megnyugodtam. Summer Glau-t idén is látni fogjuk, viszont azt nem gondoltam, hogy sokkal korábban is képernyőre kerül. Ma robbant a hír, hogy Chuck mellékszereplője lesz, igaz egy részre, de ez is nagy szó. Azt hiszem tetszik, hogy kiket igazolnak le a sorozatba:

yvonne summer

Na jó, tudjuk, hogy Yvonne Strahovski mennyire kemény csaj, de ha választani kéne, hogy ki lehet az, aki esetleg szétrúghatja a seggét, akkor Summer Glau-nak én simán megengedném. Mielőtt még megijednétek, ezzel semmit nem árultam el a szerepéről, igaz én sem tudom, de ha eltaláltam, hogy ők ketten ellenkező oldalon állnak majd (NOT) akkor elnézést. A hír egyébként még azért is lehet érdekes, mert hosszú idő után, most először fog két ex-Firefly szereplő újra találkozni sorozatban. Itt, most Summer és Adam Baldwin párosáról van szó.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr963142763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Alex · http://siralex.wpress.hu 2010.09.25. 01:33:09

Én soha senkinek nem engedném meg, h szétrúgja Yvonne popsiját, maximum KB-nek, vagy Evi-nek, de ezekre kevés az esély.

Ismeretlen_37501 2010.09.25. 01:35:34

Ezt azért most elképzeltem. Kristen Bell vagy Evangeline Lilly a Chuck-ban? Nem lenne rossz, de nagy álom.
süti beállítások módosítása