2010.11.03. 16:11 teddike

Négy éve kezdődött minden

Ha osztályozni lehetne, akkor mi a rosszabb, ha más születésnapját felejti el az ember, vagy ha a sajátjára nem képes emlékezni? A napokban történt, hogy hatalmasat villámlott felettem, gyorsan elkezdtem turkálni az archívumban, és a következő kérdéseket tettem fel magamnak: Nem mondod? Most tényleg? Már négy éve? - Ebből talán ki lehetett következtetni, még én is sikeresen elfelejtettem, hogy most volt az évforduló, arra a jeles napra emlékezhettem, amikor az első, nagyon rövid és ma már nagyon nevetséges bejegyzésemet írtam a freeblog-ra. A "teddike.freeblog.hu" négy éve van az éterben, és bár kisebb-nagyobb megingások voltak mostanában, remélhetőleg még nagyon sokáig ott is marad.

lost torta 4. szülinapra

Ha osztályozni lehetne, akkor mi a rosszabb, ha más születésnapját felejti el az ember, vagy ha a sajátjára nem képes emlékezni? A napokban történt, hogy hatalmasat villámlott felettem, gyorsan elkezdtem turkálni az archívumban, és a következő kérdéseket tettem fel magamnak: Nem mondod? Most tényleg? Már négy éve? - Ebből talán ki lehetett következtetni, még én is sikeresen elfelejtettem, hogy most volt az évforduló, arra a jeles napra emlékezhettem, amikor az első, nagyon rövid és ma már nagyon nevetséges bejegyzésemet írtam a freeblog-ra. A "teddike.freeblog.hu" négy éve van az éterben, és bár kisebb-nagyobb megingások voltak mostanában, remélhetőleg még nagyon sokáig ott is marad.

lost torta 4. szülinapra

Mikor születésnapot ül az ember, vagy évet zár, mindig elgondolkodik azon, hogy mit csinált az elmúlt egy évben, mit lehetne tenni, hogy jobb/sikeresebb év következzen? Én is átmentem ezeken a kérdéseken, de nem érzem, hogy most ezzel kellene untassalak titeket. Akik jobban ismernek, nagyon jól tudják, hogy a függőség felé vezető úton leginkább a Lost rántott be, és miután véget ért a sorozat, jött a kérdés , hogy merre tovább? A blog nyáron sokkal kisebb hőfokon égett, amit magyarázhatnék azzal is, hogy igazán jó filmek nem kerültek a moziba, de nem lenne igaz, nem csak ez állt a háttérben. Vártam az új sorozatos évad kezdését is, reméltem, hogy jön egy új széria, és rajonghatok érte rögtön az első részektől.

Az elmúlt egy évben, bár lehet nem látszott, de részemről egy tudatos építkezés zajlott a háttérben. Kerültem a csajos posztokat, próbáltam minden nap 5-7 bejegyzést megírni. Néztem, hogy mi nyerte el az olvasók tetszését. Kíváncsi voltam, hogy a látogatottság merre fog változni, és örültem neki nagyon, amikor a keresési előzményeket megnézve, nem "Megan Fox" szerepelt az első helyeken, hanem sorozatok, mint a Skins, Lost, Született feleségek, vagy filmek. Ezek mellett, bár "twitter"-en és "tumblr"-en is folyamatosan jelen vagyok, próbáltam kerülni azt, hogy minden megírt bejegyzést kirakjak, természetesen nem egyszer volt példa az ellenkezőjére, de sokkal inkább arra voltam kíváncsi, hogy milyen stabilnak mondható háttérrel rendelkezik az oldal.

Ami a jövőt illeti, szeretném egyre jobban kihasználni a korábban említett oldalak és a "facebook" segítségét. Lehet többször és több helyen próbálom majd reklámozni saját írásaimat, de ez egy ilyen év lesz. Megálmodtam magamnak egy napi látogatottságot, amit szeretnék elérni. Valamint továbbra is keresek olyan bloggereket, olvasókat, akik vendég vagy állandó szerkesztőként bekapcsolódnának a blog életébe. Bár minden évben próbáltam, állandó írókat nem sikerült találnom, remélem most összejön. (Jelentkezni levélben, hozzászólásban bármikor lehet.)

A végére maradt, bár inkább ezzel kellett volna kezdeni: köszönöm minden kedves olvasómnak a kattintásokat. Remélem a jövőben is találkozni fogunk.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr703142933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donnie · http://donnie.blog.hu 2010.11.03. 16:20:06

Gratula :) keep up the good work!

Ismeretlen_104632 2010.11.03. 16:20:54

Boldog blogszülinapot!

zolee 2010.11.03. 17:05:33

Gratula innen is! :)

ddp27 2010.11.03. 18:34:58

Blogszülinap, hatalmas, jövünk a továbbiakban is. :)

Hajni 2010.11.03. 19:22:38

Boldog szülinapot.

dave 2010.11.03. 20:31:13

Innen is repül egy gratuláció. Köszi az eddigi munkát.

Toma 2010.11.03. 21:07:15

Grat. Keep up the good work.

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2010.11.03. 22:49:20

Boldog Blogszülinapot!:)

SpockCooper · http://twitter 2010.11.04. 08:56:26

Gratulálok! Én amellett vagyok, hogy nyugodtan tedd ki twitterre, ha posztoltál valamit, vagy csinálj egy külön teddikeblog profilt,hogy ne kelljen amiatt aggódnod, hogy untatsz ezzel valakit. A vendégbloggerkedésről az jut eszembe, hogy szívesen írnék néha dvd és blu-ray ajánlókat és bemutatókat.

mesko 2010.11.04. 14:43:39

Engem határozottan a Lost rántott ide, meg a név, mert hidd el, egyáltalán nem magyar filmes blogot kerestem..s a poén az, hogy itt írtam az első kommentemet, mert valahogy egy olyan posztnál kezdtem olvasni, hogy éreztem, én egyet kell véleményezzek... Most sem írok, még elég helyesen magyarul, de sokkal jobb, mint mikor kezdtem...köszike! Ügyes vagy, így tovább...én azért még olvaslak, továbbra is, bár már rég véget ért a LOST..sajnos. Boldog szülinapot, szóval 4 éves már a blogod, na még egy kicsi, és mehet iskolába:). Gratulálok, az pedig ok, hogy visszafogtál a csajos posztokból:D, mármint nekem.. Csak akkor nem szeretlek, amikor nem válaszolsz valamilyen kérdésemre...azt valahogy nem csípem:), olyankor nem jövök pár napig...ha pedig válaszolsz akkor még többször is látogatlak, ezt úgy személyesen észleltem magamon, de nem kell komolyra vedd:)) Mindenféleképpen egy jó blog ez, jó posztokkal...és így tovább!

Ismeretlen_37501 2010.11.04. 20:16:44

Köszi mindenkinek! Nagyon jól esett, hogy írtatok, itt is, twitteren és facebook-on is. @SpockCooper köszi az ajánlatot, levélben keresni foglak, örülnék ha összehoznánk valamit. @mesko jöhetnek a kérdések, válaszolni fogok ígérem, szóval minden nap "látni" foglak. :)

mesko 2010.11.04. 23:09:51

így igaz!, de szavadon foglak:)
süti beállítások módosítása