2010.11.06. 16:32 teddike

Adam Sandler és Jennifer Aniston egy csónakban

Címkék: film 2011 just go with it

Bizony, Adam és Jennifer Aniston miatt fogunk február második hetén a moziba menni, már csak azért is, mert szeretnénk látni egy végtelenül egyszerű romantikus filmet, aminek a történetét már most tudjuk. Én szóltam, nézzétek meg az előzetest, és szerintem ti is összerakjátok, hogy ki hol fogja végezni a film végére. Vagy nem ez a lényeg?

just go with it

Bizony, Adam és Jennifer Aniston miatt fogunk február második hetén a moziba menni, már csak azért is, mert szeretnénk látni egy végtelenül egyszerű romantikus filmet, aminek a történetét már most tudjuk. Én szóltam, nézzétek meg az előzetest, és szerintem ti is összerakjátok, hogy ki hol fogja végezni a film végére. Vagy nem ez a lényeg?

just go with it

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr933142948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása