2011.08.30. 20:41 teddike

A nap kép(i): Ferrari vagy Rosie?

Címkék: film 2011 transformers 3 nap kepe dark ot the moon

A nyáron bemutatott Transformers 3 után elég sokat kellett arra várni, hogy végre normális képeket is kapjunk a filmből, vagy csak én nem kerestem eddig őket? Az biztos, hogy ez a kettő amit mutatni fogok, szerintem sokatokat le fog venni a lábáról, és ehhez még szeretni sem kell a filmet vagy Michael Bay-t vagy a robotokat. A kocsikat, a csajokat, egyiket vagy másikat esetleg mindkettőt viszont sokan szeretjük, jön is a nagyon értelmes kérdés így estére, hogy kit mit választana? Az egyik képen egy Ferrari 458 Italia, a harmadik film szerintem legjobb casting választása. A másik képen pedig egy öreg verda és a Megan Fox helyére érkező Rosie Huntington-Whiteley. Jöhetnek a válaszok!

Tudom, nehéz döntés, de ne gondolkodjatok azért sokat rajta. Majd a negyedik film érkezéséig eldöntjük, rendben?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr773191489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesko 2011.09.05. 20:24:55

nekem a Ferrari kell:)
süti beállítások módosítása