2006.12.22. 23:51 teddike

Nagy Réka

Címkék: viasat3 topmodell nagy reka

Azt gondoltam, hogy majd irok errol a musorrol valami hosszabb tortenetet, vagy gondolatot, de rajottem errol nem lehet! Ma elkezdodott a donto, nem mondom, hogy siralmas volt, hiszen Winklerek jok voltak, a maguk modjan, persze, nagyon dicserni sem fogom oket, de nezhetoek voltak!

Aztan, akkor rohogtem a legjobban, amikor a volt sulim falai kozott nyilatkoztak paran arrol, hogy Reka milyen szep, es mennyire jo! Hat legyen igy! Jottek a kulonbozo bemutatok, es ahogy varni lehetett, azzal telt a ket ora, hogy azt neztuk, amit egyszer mar lattunk! Jo, gondoltam, hogy harom, esetleg ketto lanykaval nem lehet 2orat kitolteni, de ez azert sok volt! A zsuri is cseppet erdekesen altt a dolgokhoz, illetve az egyeb szaktekintelyek sem voltak szerintem a helyzet magaslatan!

Ott kezdodott minden amugy, hogy kiderult ki lesz a 4ik jelolt, gyorsan megmondtak a frankot, hogy a vegig unszimpatikus Valentina kerult be negyediknek! Majd negyen jottek mentek, es komolyabb zsurizes nelkul bejelentettek, hogy akkor Judit nem folytatja a jatekot! Majd hasonloan ehhez, Valentinat is sikeresen lapatra tettek...ujra!!! :)

Letrejott a nagydonto...marmint amire szerintem sokan is szamitottak, latva a bejutott lanyokat! Reka es Anna ment tovabb! Jott meg egy allatos bemutato, majd pedig a varakozas, hogy vajon ki fogja megnyerni ezt az egeszet! En azert elegge olyan embernek tartom magam, aki figyeli a reszleteket, vagy egyszeruen csak eszrevesz valamit, ami nagyon nem odaillo! :) A viasatnal dolgozo kameras emberek gyorsan rajottek volna, hogy ket dolog van, amit nem szabadna mutatni! Az egyik, Reka laba/segge...mert egyszeruen vagy nagy, vagy inkabb csak csunyanak mondanam! Aztan a masik meg Anna melle, mert olyan nincs....tehat akkor inkabb keressunk egy deszkat valahol...

Szval ketten maradtak...vartuk a nagy hypolast...szonoklatokat, legalabbis en vartam volna valami magyarazatot! Nem, ezt teljesen egyszeruen lezavartak, jott a boritok, egy nev, aki nyert...gyorsan bemondtak, es atadtak a gyoztesnek jaro jutalmat! Pfff....hat azert valami koritest vartam volna, ha mar ott volt mindenki, meg hat rengeteg celeb...na mindegy, biztos az en elvarasaim nagyok!

A gyoztes, mar biztos kitalaltatok: Reka lett! Most ennek orulnom kellene?! Inkabb no comment, nem lep meg, maradjunk ennyiben! Jutalma pedig, 3eves szerzodes a metropolitan al, jana viz ev arca, meg kocsi...szval elvitt par "olcso" dolgot! :)


 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr923139800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonimizer 2007.02.17. 14:24:59

Nah most had mondjem el a véleményemet. nem tom a nemeet megállapítani de ha... Nő vagy akkor szimplán irígy mert Rékának olyan formás hátsója és olyan szép lábai vannak hogy minden férfi elalál tőle Ha meg férfi akkor vagy buzi lehetsz vagy megkeseredett!!! Jah és még valami... Ha annyira jó megfigyelő vagy akkor azt is látnod kellett volna hogy az ördögös angyalos divatbemutatónál elégszer mutatták Réka kerekded formáit ahhoz hogy le lehessen szürni hogy csinos hátulról is.

Ismeretlen_37501 2007.02.17. 15:21:06

szia orulok, hogy irtal, es hogy ezt irtad, valami normalis velemeny! nem tartom magam sem buzinak, sem megkeseredettnek :D jot rohogtem ezen! :) maradjunk annyiban, hogy te a tv bol ismered, en meg szemelyesen, vagy legalabbis eleg sokszor volt szerencsem hozza! :) Hansulyozom, orulok a velemenyednek, es ha egy ejszakarol lenne szo, akar reka is jo lenne...:D

Bínó 2007.05.21. 18:34:59

Helló mki! Látom nagyon érdekes a téma (hangsúlyoznám h lány vagyok és nem azért irtam mert teccik réka feneke)...Csak a vitára szeretnék pontot tenni ha megengeditek! Csatlakoznék az előttem szólóhoz és megerősítem h rékának NAGY a feneke...jah és mielőtt vki visszavágna h honnan tom, hát onnan h barátnők voltunk...Ugyh ez van...törődjetek bele...Jah és amugy a tvben nem azért mutatták a fenekét mert oan szívdöglesztő hanem azért h megmutassák h a fenekéből semmit sem fogyott...még kommentálták is...

Ismeretlen_28179 2007.06.24. 12:25:02

Jelentem én is ösmerem Rékát -ha lehet ezt így fogalmazni (még anno együtt kaszinóztunk :D)de én -sajnos- nem láttam a szóban forgó híres-neves testrészét. Nah mindegy, sebaj. lehet hogy még lesz arra is alkalmam... :D

Viki 2007.07.03. 20:03:29

Először! Én nem ismerem Rékát,de nagyon cép lány.Sokat tett azért,hogy ő legyen a döntős. Pl.:Plázacicusból eccerűen egy gyönyörű csaj lett aki figyelt a fotós,kifutős,vagy más celeb,sminkes,divattervező,Viki tanácsaira.Sokat járt sportolni,edzeni,szépítkőzni,masszőrhöz,és kemény diéta szerint élt.Igenis megérdemelte!

Niki · www.mackenzierosman.gportal.hu 2007.07.25. 10:58:11

Én Vikinek adok igazat! Réka rengeteget tett annak érdekében, hogy megnyerje a versenyt!

Manó 2007.09.29. 12:19:11

Figyel most nem azér de sztem te nem is kellenél rékának mert te valószínüleg csak gey kis patkány vagy és nem kell ugy tenned mint ha nem érdekelne oké?

Lala 2007.09.29. 12:22:24

És még anyit hogy az a csak aki réka bnőjének kiáltja ki magat. elég gáz hogy a háta mögött ilyeneket irsz csak hogy azt érezd hogy te jobb vagy eltudom képzelni hogy nézel ki:s Most azt akarod hogy sajnáljalak?

Anna 2007.10.24. 13:20:46

Szerintem is megérdemelte Réka a győzelmet. Az igaz, hogy nem egy tipkus modell-alkat, mivel kicsit alacsony, de a magyarországi jelöltek közül messze menőkig ő volt a legjobb. Nagyon szép arca van, ami egy modellnél nagyon fontos. Néhány lány elég rusnya volt hozzá képest. Nekem nem lenne pofám egy ilyen cikket feltenni a netre

Lujza 2008.01.13. 20:36:41

Kedves Irigy Emberkék! 1. Nem hiszem, hogy van annál könnyebb dolog, mint olyan valakit kritizálni, aki nincs jelen, hogy megvédje magát. 2. Én ugyan nem láttam a műsort (egyetlen "epizódot" :) sem), helyette viszont találkoztam Rékával, ezért a véleményem nem olyan dologról/emberről alkotom, akit láttam a tvn keresztül. 3. A nők iszonyú féltékenyek. 4. Én is nő vagyok, mégis csodálom ezt a kis teremtést, mert bájos. 5. A nagy fenék nem összetévesztendő az izmos hátsóval. Szerintem sokan, akik kritizáltátok, örülnétek olyannak... 6. A tv2-n van olyan műsorvezető, akinek nagy a hátsója... lehet összehasonlításokat végezni! és ha már gonoszkodókhoz szólok elsősorban, akkor legyen hét pont: 7. Lehet furkálódni, rotyogni a saját rosszindulatú löttyötökben, Réka jól csinálja, kihasználja azt a lehetőséget, amit a természettől/Szüleitől kapott.

Robokuty 2008.06.07. 16:47:40

Ez a fenék dolog sosem fog eldőlni, főleg fiúk vs. lányok ne vitázzanak ezen. Egy lány egész más szemmel, esztétikai tökéletesség stb. nézi ezt a dolgot. Míg egy egészséges, hetero férfinek mindig is vonzó lesz szexuálisan egy nem löttyedt, formás, kerek nagy fenék egy fiatal hölgyön. Ez van. Még akkor is csajok, ha a pasid nem ezt mondja, belül ezt gondolja. Erre igaz az a nagy mondás, kell egy nő az utcára, és kell egy az ágyba.

Princess 2009.01.06. 01:19:35

aki azt mondja csúnya v nem jó kamuzik,mert irigy.lehet h ribi,meg lecopott kitudja mennyi faxt(én más eset vok),. de én is naon szép,sexy nő vok,toom milyenek az irigy ,szánalmas semmi nőcskék! hagy legyen nagy a feneke egy picit,szeretik a pasik ha nem hulladék csontos(enyém is formás,kerek),kell az oda..,mi a faxt féltékenykednek ezek a csirák?uhh Gad szánalmas irigy semmik vagytok...

Ismeretlen_37501 2009.01.06. 12:43:41

Ez nagyon szép komment volt, elég sajátos, ha már ezeket mind leírtad, itt az ideje, hogy "bizonyíts" valamit. Jöhetnek a képek. Mert egészen addig neked is csak a szád nagy, és a névtelenség alatt nagyon könnyen tudsz véleményt mondani, mint ahogy bárki.

zsanette 2009.05.15. 10:51:30

tényleg elég szánalmas hogy igy probálod felhivni magadra a figyelmet teddike. ismerem személyesen rékát nagyon rendes lány. ne irigykedj azért mert ö elért vmit az életében. ha te se ezzel szar lejárató honlap készítésével foglalkoznál boldogabb lennél!

Toma 2009.05.15. 22:37:30

Köszönjük zsanette :) Teddike egyáltalán nem járat le senkit, semmit csak megmondja a véleményét ezeket pedig vagy el lehet fogadni vagy nem ... ''boldogabb lennél'' ezt azért nem gondoltad komolyan ? Mintha egy leendő agyturkászt hallanék magam elött... Dehát ez magyarország színvonala, ahol meglehet élni egy Győzike-Mónika Show-ból.

Ismeretlen_37501 2009.05.16. 10:35:17

Toma, köszi! Nem is írnék semmit, örülök neki, hogy egy 2006-ban megírt bejegyzés ennyire "pörög"...

Oppá 2009.10.25. 12:08:27

Pont nem érdekel ,hogy mekkota a segge ugyanis az arcánál biztos nem lehet nagyobb! A fenekénél érdekesebb hírnek találom,hogy mai napig Árpa húzogatja,Egerben csókolóznak stb,stb!Na erre varrjatok gombot!Valóban bűbájos lány,hogy családos apukák vonzák leginkább!Éljen a Réka féle Áll(arc)

Én 2009.12.06. 00:29:23

Én is ismerem Rékát, még régről, Egerből. Az egyik legszebb lány, akit valaha láttam, és ahogy elnéztem a műsort, még szebb lett mint amilyen régen volt. Aki szerint csúnya, az egész egyszerűen beteg, én is nő vagyok, én is szeretnék ilyen szép lenni, és elismerem, hogy az.

csajszi 2010.04.10. 14:56:43

Én meglepődtem az életkorán mert azt hittem sokkal idősebb...amúgy szép lány, csak én kb 26-nak nézném legalább.
süti beállítások módosítása