2007.01.03. 00:05 teddike

Kezdjük akkor úja el!

Címkék: okossagok

Sziasztok ujra! Mivel mar eleg regota nem toltam ide a pofamat, arra a gondoltam, hogy most par olyan dolgot irok le, ami mostanaban igy foglalkoztat! Ez a szerzoi hallgatas, most annak volt koszonheto, hogy unnepek alatt otthon voltam, es onnan annyira nem szeretek netezni! Igazabol most tok jol erzem magam, hogy itt egy fasza kis tft elottem, es latom is, hogy mit irok, meg kineznek valahogy a dolgok!

Szval, Boldog Uj Evet igy utolag is mindenkinek! Mar lassan ezt sem tudom, hogy mit kellene mondani, meg mikor, mert egesz heten mindenhol csak azt hallottam, hogy bekes meg boldog meg faszbam vagy pinaban, esetleg kurvakban gazdag boldog uj evet! Na tudja franc, hogy mit erdemes kivanni! A masik nagy kedvenc temam, a fogadalom kerdese, ti fogadtatok meg valamit? Nem olvastok tobbet blogot, vagy valami fantasztikus nagy okossag, pl, nem isztok tobbet, majd pezsgovel koccintotok...vagy nem szivtok tobbet mondjuk, es reggel nem emlekeztek arra, hogy mit csinaltok...mert...Szerintem ahhoz, hogy megfogadjunk valamit, nem feltetlenul kell, hogy szilveszter legyen, en ma is megfogadtam, hogy tobbet nem nezek olyan filmet, aminek van ertelme :D

Amugy! Bekoszontott 2007, sokan feltunk tole, es most amit lattam, van is mitol! Szval 1en jottem fel Pestre, szerencsere meg nem valtoztak az arak, de hat nemsokara fognak, majd majusban tovabb emelkednek megint! Aztan bkv n utazva, beszurtem az arakat, es durva, hogy 180Ft rol, 230Ft ra emelkedett a jegyek ara! Aztan itt van a sokunkat erinto tavhodij! Jajj...mar most felek, mekkora szamlakat fogunk kapni! Remelem nem lesz annyira hideg, hogy max ra legyen jaratva minden!

Gondolkoztam azon is, hogy valami osszefoglalot tartsak errol az evrol, de hat altalanos temakban megtettek masok, rengeteg helyen tudtok olvasni arrol, hogy mi volt 2006 ban! Sajat eletem faszsagairol meg sajat kis blogomba teszek majd emlitest!

Amugy, rohogjetek ki, de 31en este, megfazastol kuszkodve, keszulodes kozben oda jutottam, hogy a "szerelmes vagyok minden nobe" cimu zenet hallgattam allandoan! Felelmetes, ha beteg az ember beteg dolgokat hallgat, es meg most is ez a févorit!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr363139806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása