2007.02.12. 15:37 teddike

Accepted

Címkék: film mozi 2006 accepted 6 csillag

Nem mostani a film, de csak most kerult a kezembe a dvd, igaz, ajanlottak! :) Most mar megkerdeznem amugy, hogy miert kellett ezt nekem megnezni! Mindegy, megneztem, nem mondom, hogy nem tetszett, de hat hatalmas hulyeseg az egesz! Lehet ettol jo a film?

A sztori, suli vege, felveteli, de fohosunket nem veszik fel sehova! Jelentkezik egy csomo helyre, de elutasitas! A szulok bepanikolnak, mi lesz igy a gyerekbol? Ekkor jon a jo otlet, par sorstarsal, hogy alakitanak egy sajat sulit, ami nem is letezik, viszont tobb ezer jelentkezo lesz hirtelen, akik mind megjelennek a sulinal! Szerintem ennel hulyebben nem is fogalmazhattam volna meg a tortenteket! Van benne, a jol megszokott ket oldal kozott harc, szerelmi vonal, es persze a megvalositas, ki mit akar elerni, es persze erre nem csak ugy lehet valaszolni, hogy kogazdag akarok lenni, hanem ugy is, hogy meg nem dontottem el, mit szeretnek!

Azt hiszem ez a legfontosabb ebben az egeszben! Nekem, visszautalva az elejere, a szoke csajszi miatt ajanlottak, es igazabol annyira nem fogott meg, de kedves! :) Viszont vannak olyan poenok, meg faszsagok ebben a filmben is, hogy talan mindenkeppen meg kell nezni! :)Mindig azt hangoztattam, hogy egy filmhez hangulat kell, ehhez is mindenkeppen, ha jo pillanatodban kap el, akkor biztos tetszeni fog, ha nem, akkor nagyon gagyinak fogod tartani! En a ketto kozott vagyok, mert mindig van egy "talan"! :)

Nem akarom szaporitani a dolgokat, az biztos, hogy egyszer nezheto! Majd ha meglatom valahol tv ben esetleg megnezem, vagy csak siman eloveszem a dvd t es berakom! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr743139855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása