2007.02.19. 18:52 teddike

Pan's Labyrinth

Címkék: film mozi 2007 pans labyrinth 7 csillag

Vegre sikerult nekem is megneznem! Olvastam mar par helyen errol a filmrol, de csak mostanra sikerult meglesni! Igaz a magyar premier meg varat magara, de ezen annyira nem csodalkozom! Ami nagyon fontos, hogy nem horror, es nem gyerekeknek valo filmecske, eleg eros fantasy, ha nem az egyik legjobb, amit mostanaban lattam!

A lenyek, amik szerepeltek a filmben, nagyon jol sikerultek! Nagyon tetszettek, a Faun pedig egyenesen pusztito! Le a kalappal a stab elott, mert nagyon jol kitalaltak a dolgokat, szerintem!

A tortenet nem is annyira egyszeru! Spanyol foldon, a forradalom utan jatszodik! Es van egy kettos vonal ebben a filmben! Egyreszt a haborus dolgok, a lazadok...igazabol nem ertettem, hogy erre miert van szukseg, meg egyaltalan miert kell, mert csak kizokkentettek a megszokott vilagbol, ami a lenyek, illetve a lany okozott! Ivana nagyon jol jatszott szerintem, nagyon tetszett, ahogy keresi az utjat, es hatalmasat dobbentem a film vegen! Nagyon sok konyvet olvas, mely a tunderekrol, egy mesebeli vilagrol szol, ami megjelenik elotte...kiderul, hogy egy hasonlo vilag hercegnoje, de csak akkor juthat vissza, ha kulonbozo feladatokat teljesit! Ezek kozott talalkozik tobb olyan lennyel, amik nekem, mint korabban is mondtam, nagyon tetszettek! Nem szeretnem leloni a poent, ha lehet egyaltalan igy nevezni, ezert nem is irnek tobbet a sztorirol!

A film plakatja is nagyon tetszett, a masikon pedig maga a Faun van, ami szinten szep! Szerettem volna valami hatalmas okossaggal lezarni ezt a bejegyzest, vagy irni valami olyasmit, amitol ki tudom irni magambol a filmrol alkotott velemenyemet, de csak annyira futja tolem, hogy egyik kotelezo filmje ennek az evnek! A mar emlitett katonai vonal kicsit idegesito, de azt hiszem a vegere elmulik ez az erzet, es csak csodalkozni fog mindenki szerintem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr283139863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása