2007.02.21. 17:33 teddike

A boldogság nyomában

Címkék: film mozi 2007 a boldogsag nyomaban

Mar megint az amcsik, csak most kicsit maskeppen. Megneztem Will Smith uj filmjet, ami alapjan, ha jol tudom oscarra jeloltek! A tortenet megtortent esemenyeken alapszik, es igazabol ebbol, vagy a hasonlo sztorikbol tevodik ossze az, amit Amerikai Alomnak hivunk.

A tortent kozeppontjaban Chris Gardner (Will Smith) all, akinek ugynokos munkaja nem igazan kifizetodo. Kezdetben felesegevel es fiaval lakik egyutt, majd felesege elhadja, es fiaval maradnak ketten! Aki a valosagban is a fia. :) Szval ertitek, a Smith csalad egyutt tamad. :)

Gardner egyedul kenytelen nevelni fiat, es raadasul, anyagi nehezsegekkel is kuszkodik, kilakoltatjak, kulonbozo ingyen konyhakon, szallokon laknak. Egyedul eltokeltsegenek koszonhette, hogy talpon maradt, es harcolt mindenert, ami fontos neki, az en ertelmezesemben, ez a fia.

A tortenetet kiegeszitve, Gardner lehetoseget kap egy cegnel, ahol kezdetben oktatason vesz reszt, majd ot alkallmazzak, es ezzel megoldodik minden problemaja, es itt teljesedik be ez alom, hiszen a kesobbiekben sajat ceget alapit, amit par ev mulva eladva, mar hatalmas vagyonra tesz szert.

Nekem nagyon tetszett a film, mondjuk olykor unatkoztam, es neztem az oramat, de mivel nem akciorol beszelunk, igy ez nalam ertheto volt. Nagyon faradtan neztem meg, es kicsit lezuzott a film, mivel nem a legvidamabb fajta. A wc ben fekvo apa es fia kepe, azert meghatott rendesen. Az onzetlenseg, es akaratero diadalma ez a film, es a legjobb tanitas benne, amit fianak mondd kosarazas utan. Senki sem mondhatja meg, mit csinalj, es az almaidert mindig harcolj, azt hiszem a legfontosabb resze a tortenetnek.

Nem szeretnek josolni, de latva a filmet orulnek annak, ha Will Smith megerdemelne egy Oscart ezert a filmert. Persze sokan erre azt mondtak, hogy fiatal meg ehhez, vagy valami ilyesmi, de azt hiszem sok mindent tett mar le az asztalra, es csak magamat tudom ismetelni, szerintem megerdemli.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr363139866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Postás Evelin 2008.11.17. 13:40:06

Én is megnéztem a filmet és nagyon meghatott. Úgy döntöttem szeretteimnek megrendelem és pár mondat kíséretében Karácsonyra ezt adom ajándékként. Szerintem mindenkinek látnia kell ezt a filmet. Nagyon sokan vagyunk akik mit sem törődve azzal, hogy mik az álmaink, vágyaink csak robot üzemmódban élünk. Nem érzünk, nem gondolkozunk, csak pl. egy műszakban egy soron dolgozunk teszünk-veszünk. És közben elfelejtjük, hogy mik is szerettünk volna lenni. Ha esetleg tudjuk is, félünk megtenni az első lépéseket, a megélhetés miatt. Hogy addig mi lesz velünk, hogy élünk meg,míg az álmainkat kergetjük. Ez a film nagyon jó példa rá, hogy meg lehet csinálni! Akarni kell, minden csak ezen múlik! Ha van kiért de legfőképp saját magunkért. Harcolnunk kell a boldogságunkért. EGy élet van és azt teljes egészében ki kell tölteni. Tanulni kell életünk végéig, mert a tudást nem veheti el tőlünk senki és ha tudunk onnan már nyert ügyünk van. Vagy ha nem tudjuk a választ a kérdésekre, megkeressük rá,addig nem nyugszunk amíg nincs meg a válasz...mondja a filmben Will Smith is. Összességében nagyon példamutató és oktató film. Szerintem is megérdemli Will Smith az oscart.
süti beállítások módosítása