2007.03.04. 18:01 teddike

Elmaradas, lemaradas

Meghaltam picit par napra, es nem is sok kedvem volt irkalni, ennek tobb oka is volt, de azt hiszem elmultak, kellett ez a par nap regeneralodas. Voltam moziba, majd irok a filmrol is, talaltam egy uj fasza kis sorozatot, amit suli kozben/mellett bedaralok, majd errol is kesobb.

Itt a tavasz, sikerult ketszer is elazni, jol ereztem magam, egeszen addig, amig nem jottek a gondok, most ezert volt kissebb/nagyobb szunet, remelem tul leszunk rajta.

Lassan, de biztosan, az este soran felrakok meg par dolgot, talaltam megint ertelmes zenet, videot, es igy, hogy mar marcius 4 van, lassan ideje lesz elkezdeni arrol beszelni, mit is varok ettol az evtol, mondjuk mozi/sorozatok, es egyeb okossagok teren.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr613139877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása