2007.03.20. 14:57 teddike

Valaki nezte a tv t hetvegen?

Címkék: rtlklub tv tv2 viasat3

Tegnap mar irtam, hogy kezdek visszaszokni a korabbi dolgokhoz, igaz, heten lesz meg egy szigorlatom, igy keves idot tolthetek azzal, hogy egyszeruen csak gyujtom az okossagokat, vagy csak szimplan osztom az eszt valahol. Neha tanulni is kell, hogy diplomaval, mar sokkal jogosabban erezzem azt, hogy ertelmes, felnott ember vagyok.

Ez csak amolyan aprilisi trefa volt, a nagy helyzet az, hogy a hetvegen sok mindent nem lattam, sot nem is nagyon akartam latni. Gondolok itt a mar korabban is tobbszor emlitett musorokra, itt van pl. a jeges, tancos okossag, amit ha minden igaz, es jol olvastam, elvert a T3! Most lepodjek meg, nem hiszem, hogy kellene, viszotn szombaton mar jobb nezettsege volt, igaz, ez mar a megszokott tendencia, hiszen a penteki musort szinte az elejetol kezdve kevesen neztek. Viszont ami erdekes lehet, hogy folyamatosan csokken a penteki musor hossza, nyilvan, ez koszonheto annak is, hogy kevesebb par van, de bizom benne, hogy az is benne van, hogy a tv2 inkabb a szombati musort fogja jobban megnyomni, ha ott mar eleve sikerres. Igaz, csak olvastam rola, de engem meglepett, hogy miert pont Dobo Katanak es Feronak kellett megint parbajozni, hiszen elvileg nagyon szeretik oket a nezok, es olyan nagy sztarok, mint Karsai Zita, tovabbra is bennt vannak.

Zizire visszaterve, koszonom mindenkinek, hogy ennyire nagyon nezik a rola keszult kepeket, a keptar legnezettebb album az ove, hehe, sokan latogatnak oda, legalabb a tobbi "nagy kedvencemrol" is latnak par jo kepet. Aki meg nem ismerne a linket, itten van. Nem gondoltam volna anno, mikor felraktam ezeket a kepeket, hogy ekkora hatalmas siker lesz belole, de hat ez van. Remelem azert ezt a musort sem fogja megnyerni, ha igen, majd kerem a szamlat, hogy ekkora rajongo tabora lett.

A Heroes fele ismetles nem volt nagyon nezett, kevesen lattak, ami ertheto, viszont remelem, hogy vannak paran olyanok, akik behoztak lemaradasukat, es csutortokon majd nezni fogjak a negyedik reszt, amit elegge spoileresen vezettek fel, de hat a nezo, foleg, aki most latja eloszor, nem tudja, hogy amit lat, abban mi is a spoiler! :) Viszont a rossz hir az, hogy az unnep miatt, most ismet a Fabry val kell megkudenie, ami nem lesz egyszeru ismet. Ha mar 1 milla korul fog teljesiteni, akkor en mar elegedett leszek.

Mit is mondhatnek meg, a hetvegen elkezdodott a forma 1, amit en nagyon szeretek, es buli utan, vagy alatt, mar nem is tudom, meg is neztem, igaz par resz kimaradt, de attol meg ott ultem reggel a tv elott. Persze sokan delutan lattak, es attol fuggetlenul, hogy Schumi visszavonult, szerintem lehet ez meg erdekes, es izgalmas, igaz ismet egy Ferrari vegzett az elen, es ismet arrol irnak, hogy nehez lesz a Ferrarit megverni, tehat nem sokat valtozott a helyzet, talan csak a nevek, es az, hogy melyik istallonal vannak. Mindenkeppen elvezetes evet varok, es csak bizakodni tudok, hogy tobben fognak majd versenyezni a vb cimert.

Azt hiszem ennyi roviden, ezen a heten tanulas mellett, kaja kozben, probalom majd behozni magam, igaz par dolgot mar lattam igy is, lost, grace klinika. Egeszen jo reszek voltak, de majd errol bovebben kesobb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr853139889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása