2007.05.03. 18:43 teddike

In memoriam...

Címkék: karsai zita

Ennek a bejegyzesnek aztan lehet semmi ertelme nem lesz, de ugy voltam vele, hogy miert ne? A kommenteket olvasva, igazabol senkinek, vagy legalabbis par embernek nem tetszett az a stilus, amit megengedtem magamnak, ha Zitarol volt szo. Azt hiszem erre mondjak azt, hogy mindenki dontse el magaban, hogy kit szeret, vagy gyulol, de mondjuk finomabban, kit nem szeret.

Nagyon jol tudom, hasonloan a tobbi emberhez, hogy ha valaki/valami tetszik nekem, akkor arrol sokat kepesek vagyunk beszelni. Es ez igaz a dolgok ellenkezojere is. Ha valakit nem szeretunk, vagy csak egyszeruen nem szimpatikus, akkor arrol is fejthetunk ki velemenyt, persze valoszinuleg megvan a maga rendje es stilusa. Azt hiszem, nekem ezt a not lattan, ez a stilus jott ki.

Sokak oromere vagy nem, a kezem nem fog leszaradni, sem letorni, es ha kell, tovabbra is kurvazni fogom azt, akit nem csipek, mert szerencsere egy ilyen vilagban elunk, ahol ezt szabad, sot, szerintem kell is. A visszafogott dolgokat, es mondatokat senki sem erti meg szerintem, vagy annyira sablanos. A "rosszul sikerult" et miert nem lehet egyszeruen csak ugy irni, hogy "elbasztuk"? Na jo, a stilus sokat szamit, de itt mindenki megengedhet maganak mindent.

Nyilvan van rajongoi oldal, ahol ot tartjak a legjobbnak a legszebbnek stb., nos itt az ellenkezoje folyik. Jogos a kerdes, akkor miert beszelek rola, miert kell foglalkozni vele? Talan azert, hogy emlekezzunk, es emlekeztessunk, mint ahogy a kepek is erre jok a tovabb mogott. (18 feletti kepek nyilvan)


Ennek a bejegyzesnek aztan lehet semmi ertelme nem lesz, de ugy voltam vele, hogy miert ne? A kommenteket olvasva, igazabol senkinek, vagy legalabbis par embernek nem tetszett az a stilus, amit megengedtem magamnak, ha Zitarol volt szo. Azt hiszem erre mondjak azt, hogy mindenki dontse el magaban, hogy kit szeret, vagy gyulol, de mondjuk finomabban, kit nem szeret.

Nagyon jol tudom, hasonloan a tobbi emberhez, hogy ha valaki/valami tetszik nekem, akkor arrol sokat kepesek vagyunk beszelni. Es ez igaz a dolgok ellenkezojere is. Ha valakit nem szeretunk, vagy csak egyszeruen nem szimpatikus, akkor arrol is fejthetunk ki velemenyt, persze valoszinuleg megvan a maga rendje es stilusa. Azt hiszem, nekem ezt a not lattan, ez a stilus jott ki.

Sokak oromere vagy nem, a kezem nem fog leszaradni, sem letorni, es ha kell, tovabbra is kurvazni fogom azt, akit nem csipek, mert szerencsere egy ilyen vilagban elunk, ahol ezt szabad, sot, szerintem kell is. A visszafogott dolgokat, es mondatokat senki sem erti meg szerintem, vagy annyira sablanos. A "rosszul sikerult" et miert nem lehet egyszeruen csak ugy irni, hogy "elbasztuk"? Na jo, a stilus sokat szamit, de itt mindenki megengedhet maganak mindent.

Nyilvan van rajongoi oldal, ahol ot tartjak a legjobbnak a legszebbnek stb., nos itt az ellenkezoje folyik. Jogos a kerdes, akkor miert beszelek rola, miert kell foglalkozni vele? Talan azert, hogy emlekezzunk, es emlekeztessunk, mint ahogy a kepek is erre jok a tovabb mogott. (18 feletti kepek nyilvan)

 
 

 

A tobbi kepert: katt ide

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr353139938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása