2007.05.28. 14:51 teddike

Karibi kalózok a világ végén

Címkék: film mozi 2007 pirates of the caribbean 7 csillag

Eljott annak is az ideje, hogy errol az ertelemrol is irjak. Nos azt hiszem, hogy ez a film is azok koze tartozik, amit 2007 ben mindenkeppen latni kellett. A teljesseg igenye nelkul, a 300, pokman, es Shrek utan ez is a kotelezo dolgok koze tartozik. A westend volt a kiszemelt aldozat, csutortok este, a premier napjan, aztan arra jottem ra, hogy hat lehet nagyon jo kis moka lesz ebbol. Lattam sok sok trailert, meg persze masodik meg elso reszt is valamilyen szinten felelevenitettem.
Elkezdodott a film, es kezdtem oldodni, vartam a dolgokat, aztan valahogy jottek a csalodasok. Az elso ket reszt Jack vitte, es most az elso 30 percben meg is latszott, hogy mi lenne velunk nelkule. Keira igaz jol nez ki, de a szerepjateka, vagy nem tudom minek mondjam, az semmire sem jo, es Orlando, Turner is maradhatott volna a gyuruk uranal, mert nem igazam tudtam hova tenni a reszeket. Altalam csak FatCho nak hivott kalozkapitany sem tudta velem elhitetni, hogy mennyire hatalmas kapitany is o valojaban. Nagy nehezen elindulnak Jack megmentesere, es elindul a film. Ekkor talalkozunk a kedvencukkel szigeten, es rogton sokkal jobban ereztem magam. A vilag vege volt kb 45 perc, es mar teljesen mas helyszinen tortentek a dolgok, nem tudom miert lett ez a harmadik resz cime, de sebaj.
Nem fogom elmeselni a teljes filmet, nezze meg mindenki, viszont csak annyit szeretnek mondani, hogy Jack es a latvany visz mindent, meg mindig, de egy jo filmhez, most igy harmadjara mar nem eleg. Nagyon sok minden, sok sok esemeny, mese, es nagyon sok olyan dolog, amit akar ket harom reszben is bele lehetett volna rakni. Az az igazsag, hogy nagyon nagyot akartak dobni ezzel a harmadik reszel, de ez szerintem nem sikerult. A kozepso egy ora kicsit unalmas volt, Keira mint kalozkiraly, hat konyorgom, na mindegy, nem feltetlenul szeretnem lehuzni, mert naprol napra, ahogy mulnak a percek/orak egyre jobban tudom feldolgozni, befogadni ezt a filmet. A csatak jok voltak, es jol alakultak a dolgok, szval minden helyben lett volna, csak a toltelek reszek, es a harom ora kicsit odabaszott. Megnezem majd egyszer angolul, az is biztos, mert muszaly latnom. Foleg Jack miatt, aki meg mindig hatalmasat alakit.
Keirat azert elneznem sokaig, csak nem ebben a filmben, es nem ebben a maskaraban, amiben sokaig lattam. Nem tudom, lehet nekem van csak ezzel a filmel bajom, de tenyleg nem tartom valami nagy durranasnak.
Nem feltetlenul mondanam, hogy csalodas volt, csak inkabb maradjunk annyiban, hogy kurvara nem ezt vartam. Rengeteget koltottek ra, es igazabol az egyik legjobban jovedelmezo sorozat, amit mostanaban keszitenek. Sajnos jon a 4 ik 5 ik resz is, es ha minden igaz egyszerre fogjak forgatni.
Amugy, ami meg erdekes ebben a szituacioban, hogy ugye lement a premier hetvege, es hat a film elmaradt attol, amit sokan vartak tole. Nem tudtam legyozni sem pokembert, es a shrek 3 is jobban kezdett. Nem nagyon van ezen mit kommentalni, mindenkeppen nagy bevetelre fog szert tenni a film.
Kepek most nem lesznek, nem nagyon van mit linkelni, nincs kedv hozza, maradjunk ennyiben. Keirat alulrol, na talan egy olyan kepet szivesen beraknek. De sajnos errol nincs kep.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr83139962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása