2007.08.24. 18:00 teddike

Bekk to biznisz

Címkék: okossagok nyaralas 2007 corfu kavos

Ismet magyar foldon, igaz nem annyira szivesen, nem igazan akartam hazajonni, ami szerintem teljesen ertheto. Korfu es Kavos Isten volt! Annyira jol ereztem magam, hogy felelmetes, egyenlore nem is tudok mit kiemelni, mert minden tokeletes volt, es rengeteg elmeny futkos most az agyamba. Addig is, ha van kedvetek, nezzetek a kepeket, keszult egy par, meg csak a 9 ik napot toltottem fel, de eddig is rengeteg szep helyen, es jo bulikban voltunk, szval csekkoljatok le oket!

Korfu - Kavos

Egyenlore ennyi! Faradt vagyok meg nagyon, es nagyon nem erzem jol magam itthon. Hianyzik a porges, es persze az is, hogy menjunk, kiranduljunk, a hangulat a feeling, es minden ami ezzel egyutt jar. Ha tudtok menjetek el erre a kis szigetecskere, mert nagyon megeri. En csak koszonni tudom Bungyinak, aki ravett arra, hogy iden itt nyaraljunk. Eletem legjobb nyaralasa volt, abban biztos vagyok! :) Persze csak az eddig rovidke eletemre gondolok.

Korfu City

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr963140000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása