2007.09.10. 15:58 teddike

Jöhet bármi

Címkék: okossagok

Arra jutottam, hogy johet barmi, en akkor is megprobalok most mar minden irni par sort arrol, hogy mi is tortenik. Nem mindenkinek okozok ezzel oromet, de legalabb sajat magam lelki okossagait kielegitem.

A mai napon kissebb dilemma kozepebe csoppentem, sikerult ugyanis vegre megrendelni az internetes szolgaltatast, es akarmennyire tavol is akartam maradni a tcom es a tonline vilagatol, csak sikerult naluk kikotni. Nem mondom, hogy buszke vagyok tettemre, de ha mar nincs upc, akkor a leheto legolcsobb csomagot szerettem volna megrendelni, mivel a sebesseg sajnos, barmelyik esetben a tcom tol fugg ugy is. Most mar csak arra kell varni, hogy vegre felhivjanak, hogy jonnenek kotni, onnantol mar sima ugy a dolog, mivel a modem mar itt figyel a lakasban.

A masik, sot a fontosabb esemeny, ha lehet ezt mondani, habar egyaltalan nem orulok neki, elkezdodott ma a suli, tul vagyok az elso napon, eljen a felsooktatas, meg mindig, toretlenul, evek ota. Annyira jo latni a sok okos arcot, es egyutt setalgatni a petofi hid budai hidfojenel...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr83140004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása