2007.10.10. 19:03 teddike

Nem is én lennék

Címkék: sorozat 2007 2008 nezettseg

Mondom ezt azért, mert megint befürödtem ezzel a fene nagy okosságommal. Az történt, hogy én azt hittem, már ma este lesz nézettség, és itt konkrétan a Gossip Girl -re gondoltam. Most derült ki számomra, de mondhatnám azt is, hogy most esett le az, hogy korábban kerültek fel a részek, mint azok lementek volna a tv -be. Gondolom, és nem akarok ismét hülyeséget mondani, de szerintem a kanadai vetítések miatt kerülhet erre sor. Így lehet a birtokunkban a Pushing Daisies második része is.

Így, maradjunk annyiban, hogy csak a House nézettségét tudom megmutatni, ami nagyon durva, és szerintem jó eredmény:

House (FOX): 17.73 millió (7.3/19)

A többi sorozat annyira nem érdekel, most tudom, sokan köveznek, habár igazából nem is nagyon vágom mik vannak még itt. Viszont már most előre leírom, csak a biztonság kedvéért, hogy mik is vannak szerda este: Pushing Daisies (ABC); Bionic Woman (NBC); Private Practice (ABC); Gossip Girl (CW); Dirty Sexy Money (ABC). Így röviden ennyi. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr173140042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása